Gaan we hem binnenkort op (APHA) shows tegenkomen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb er gewoon geen woorden voor!

) fokkerij!
Daar is ie!!!! Hij is echt gaaf! En ook lief! 
Ik sluit me aan bij Gera, hij is iig Rabicano en zeer waarschijnlijk sabino.
Mooie foto's!
skippy1 schreef:Exactly my thoughts inderdaad. Volgens mij is hij niet eens officieel roan, maar gewoon flink sabino. En laat ik daar nou net een erg groot liefhebber van zijn!Ik sluit me aan bij Gera, hij is iig Rabicano en zeer waarschijnlijk sabino.
simodi schreef:Haha, nou ja, ik werk op opdracht, dus ik fotografeer in principe gewoon elk paard die mag/moet worden gefotografeerd op aanvraag. Wat dat betreft kan ik werkelijk ieder paard voor de lens krijgen... en dat gebeurt dan ook. Ieder paard heeft iets moois en unieks en dat moet je er gewoon uit zien te halen. Mindere kanten zijn altijd te verbloemen in foto's, en als je positieve punten gaat benadrukken, dan laat je een paard sowieso op de meest optimale manier zien. Natuurlijk moet ook het paard meewerken tijdens een fotosessie, maar het is juist leuk om dat op zijn beloop te laten, zodat het karakter van het paard duidelijk overkomt op de foto's. Een van nature kalm paard mag ook met een kalme blik worden gefotografeerd, want het gaat er niet om hoe ik het paard op de foto wil hebben en hoe het paard het meest spectaculair overkomt op beeld, maar het gaat om de herkenbaarheid van het paard voor de eigenaar zelf. Als je bij de foto's kunt denken: 'zo is hij gewoon echt', dan vind ik de sessie geslaagd. Ik heb 'Jazz' een dagje mee mogen maken en hoop dat de foto's zijn meegaande en werkwillende karakter weerspiegelen.Gera, het lijkt wel of jij alleen maar super mooie paarden voor je lens krijgt! Of worden ze zo mooi door jouw fotos'?!

skippy1 schreef:Idd een potentiële papa bij OLWS-!
, ook graag willen weten of hij HERDA getest is!
..
Even een OLWS en Herda testje en hopelijk heb je dan meteen het dekseizoen van 2009 volgeboekt staan
wat een super gaaf beessie! vooral dat hoofd is super gaaf!

*