Jiska: er staat toch echt op de site dat de party ná de drs en springproeven is..... Anders heb ik helaas pech, heb net alles omgezet naar zaterdagochtend vertrekken.... Zou wel érg jammer zijn als we t feest zouden missen dus ik ga er gewoon vanuit dat t zaterdagavond is

en kon niet springen
,dus een weigering (20).Jammer,daar ging mijn overwinning.Wel balen
.Wat een prachtige omgeving en geweldige wedstrijd.Volgend jaar hoop ik weer mee te doen,maar dan met een paard.
. Cross ging echt super met een mega tempo! Heb wel 2 alt. genomen op 6ab en op t water 9ab. 6ab was een haagje met daarna na een wending naar links op 2 galopsprongen een echte flinke smalle bezembak. Ik wilde hem er goed voorzetten toen we een rotsprong op die haag kregen, toen heb ik m acuut omgedraaid voor t alternatief. Zo'n bak moet je goed aanrijden of niet. Daarna heb ook toch voor t alternatief gekozen op t water. Dat was voor de een* een dubbel met best een flinke waterinsprong en ik was niet 100% zeker dat dat ging lukken. Maar toen ik t alternatief reed (smal huisje en daarna de L waterinsprong) trok Pasjha zo goed door op t water dat ik echt t gevoel had dat ik net zo goed de dubbel had kunnen aanrijden. Fijn gevoel en mooi voor Helvoirt 
maar hierdoor stond ik 19e ipv 17e, dus dat scheelde geen prijs en daarom heb ik t maar niet laten aanpassen.