Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Het beste helpt nog mijn eigen gemixte spray; 50 % Bisex (ja echt, zo heet het zwarte olie-achtige spul wat je in de apotheek kan kopen
en wat ook bedoelt is als anti-dazen middeltje!) mengen met 50 % van de goedkoopste "normale" vliegen spray.
). Daarna worden ze gewoon weer buiten gezet en blijven ze ook de hele nacht buiten staan. De paarden zijn dolblij als ze naar binnen mogen en staan echt bij het hek te wachten totdat ze gehaald worden
. bel91 schreef:iemand zei citroensap met azijn.. maar of dat helpt???!!!
HHenny schreef:ad hoc is een natuurlijk product,uit frankrijk.
ik koop het bij henk kerkdijkdiervoeders
een kleine fles kost,9,95 en een grote literfles,35 euro.
je doet er lang mee
het stinkt enorm.
het is van salvia.com
en ik kan henk eens vragen of het via website oid is te bestellen,en evt wil ik voor iemand het wel meenemen,naar endurancewedstrijden.
ik ben er wel tevreden over,het enige minpunt is dat de vacht van mijn merrie wat doffer is dan normaal
dan gaat mijn nieuwe deken om.HHenny schreef:dat kan,want wat voor het ene paard werkt,hoeft voor andere weer niet te werken.
bij mij werkt het goed,je moet er alleen redelijk veel van opspuiten en inwrijven
HHenny schreef:dit spul is alleen uitgewerkt als je je paard wast.
ik koel veel tijdens de wedstrijd en na het rijden,en het bleef werken.
en met het kleine flesje heb ik toch wel wat langer gedaan dan 1 week
weet ook verkoopadres hier in de buurt. runningkawa schreef:Niet in het bos, daar kan ik half september was weer in, maar in de bak is dan goed te doen.