Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Beardie schreef:Wel aangezien ik aan het bos woon kan ik het volgende meedelen, het pracour ligt er heel vettig bij en het regent hier op het moment ook nog altijd. Dinsdag was nog niet alles klaar en het parcours is anders dan de voorgaande jaren. Ze hebben veel afgebroken en bijgebouwd.
Ik kom enkel voor te supporteren voor 2 vriendinnen in de B en te feesten.
Succes allemaal!
nooit gecrosst maar gekoerst) merrie meedoet en hoop toch rond te geraken florence123 schreef:Aziza_XX schreef:nope, ze vroegen 25 euro meer omdat de stallen maar aan 35 waren .. Wij nemen geen stalling in diepenbeek maar gaan meestal op een b&b dus had het geen zin om te gaan
het is niet echt een mooie cross, m en z in niet te doen en slecht gebouwd. Om eerlijk te zijn vind ik dat ze de terreinen niet beschikken om daar M en Z te organiseren
ja, in totaal was het stalgeld wél 65€ en inschrijving voor mij dan, €16.50 .
Het was technisch wel moeilijk maar veel mensen onderuit gegaan, zkr zo'n 7 die ik heb zien onderuitgaan, omdat de tijd scherp staat, en het daar geen terreinen zijn om snel te rijden.
en het was best glad op sommige stukken.
in de B reeks waren er maar 2 combinatie's die de ideale tijd haalden ö.
en in de M reeks ook zo iets....
Maar tware wel mooie hindernissen.
voor mij op naar nokere & brugge!
Aziza_XX schreef:Beardie schreef:Wel aangezien ik aan het bos woon kan ik het volgende meedelen, het pracour ligt er heel vettig bij en het regent hier op het moment ook nog altijd. Dinsdag was nog niet alles klaar en het parcours is anders dan de voorgaande jaren. Ze hebben veel afgebroken en bijgebouwd.
Ik kom enkel voor te supporteren voor 2 vriendinnen in de B en te feesten.
Succes allemaal!
Is het een moeilijke B, technisch ofzo?
het is de eerste keer dat mijn jonge (9jrnooit gecrosst maar gekoerst) merrie meedoet en hoop toch rond te geraken
Maar ik heb zo mijn redenen. Ik zal wel helpen. 
Beardie schreef:Is het een moeilijke B, technisch ofzo?
het is de eerste keer dat mijn jonge (9jrnooit gecrosst maar gekoerst) merrie meedoet en hoop toch rond te geraken
Maar ik heb zo mijn redenen. Ik zal wel helpen.[/quote]
. Maar niet om te rijden maar om te groomen. Vertrekken morgenmiddag al. 
. Eentje zou het zeker verdiend hebben, de andere is al blij dat ze rond komt.
.
.
alles staat klaar.....

Simmie schreef:Jammer Sabien. Ondanks de bodem wel tevreden over je rit?