Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Van wie heb jij prive les gehad?
Ik heb namelijk nog nooit van evelien prive les gehad.

Ramona_T schreef:Jus_dOrange schreef:Ik rij tegenwoordig 1x weeks bij haar in een groepsles (soms zijn er 3 mensen, maar dat kunnen er ook 8 zijn). Ik krijg het idee dat jij in een groep rijdt waar de ambities verder niet zo hoog zijn. Ik heb ook een behoorlijke periode privelessen gereden bij haar en daar krijg je al helemaal geen seconde kans op rondhobbelen. Als ik jou was zou ik gewoon kenbaar maken dat je graag de sport in wilt en dat jij het idee hebt dat je dat ook aankan.
Van wie heb jij prive les gehad?
Ik heb namelijk nog nooit van evelien prive les gehad.
Ik kreeg altijd van Richard les.

Ramona_T schreef:Nee
Ik zat er wel over na te denken of dat geen beter optie is.
storrum schreef:Volgens mij is talent toch ook wel heel belangrijk hoor...
Zonder talent kun je net zoveel inzet en doorzettingsvermogen tonen als je wilt, maar dan kom je er toch niet.

Margrietjuh schreef:Wat ik me nog wel afvraag is waarom je niet een keer je instructrice aanspreekt voor of na de les, om een keer met haar te praten over jou ambities en toekomstplannen. Het lijkt mij raar dat zij daar niet even over wil praten met je.
En ik zou me zelfs voor kunnen stellen dat zij alleen maar enthousiast wordt als jij aangeeft dat je echt serieuze ambities hebt.
(Onze instructrice vindt het alleen maar leuk als haar leerlingen verder willen in de sport).
maar het is echt zo
. Ik ben dit jaar voor het eerst wedstrijden gaan rijden. HEb twee jaar geleden mijn eigen eerste paardje gekregen en heb nog ambitie genoeg.