Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

domirenza schreef:Natuurlijk mag dat. Ze zijn met een 'simpele' 40D gemaakt. Nothing fancy, just functional. In deze bak was het echter geen prestatie mooi belichte foto's te maken, zelden zo'n mooie lichte bak meegemaakt!Heey super foto's
mag ik misschien weten met wat voor een camera je ze gemaakt hebt?
Martine123 schreef:Dat komt omdat ik de beweging echt heb moeten 'fixeren' omdat het paard zo snel spinde. Een foto is en blijft natuurlijk een momentopname, maar een feit is dat dit paard supergaaf spinde en zijn snelheid is af te lezen aan de wijde stand van de benen...die spinnende foto van peter simons, is echt heeeeel vreeemd:p
koetjes schreef:Ik heb nog véél meer, maar volgens mij laten de huidige boktregels het niet toe nog meer foto's te plaatsen.....Ja ik hoopte al op meer foto's....!! super!! eh... nog meer??? hihi

gera schreef:Natuurlijk mag dat. Ze zijn met een 'simpele' 40D gemaakt. Nothing fancy, just functional. In deze bak was het echter geen prestatie mooi belichte foto's te maken, zelden zo'n mooie lichte bak meegemaakt!
gera schreef:
Hickory Moonshine van 'jessiejanes'
Hickory Moonshine met Jurgen Pouls, winnaars Intermediate Open met een score van 75,5
Petra van Ede
Petra van Ede met Little Smart Jameen, zoon van Smart Little Egger van 'Jos'

ik kijk elke dag wel even z'n stalletje in
(sta op Madepolder
)