[img
][/img][img]
[/img][img]
[/img][img]
[/img][img]
[/img][img]
[/img]Ik had weinig tijd dus even snel foto's van het zadel gemaakt, en dus niet aangesingeld e.d. en Clover staat er bij als een hoogbejaarde koe
Graag weer jullie mening?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
][/img]
[/img]
[/img]
[/img]
[/img]
[/img]
Clovertje schreef:@Dubbeldun: wow, wat een bedrag! Ik heb helemaal geen ervaring met kopen in Amerika, via het internet. Als het nu niet bevalt of het werkt toch niet, wat dan?
skippy1 schreef:Zadel ligt niet goed...ik raad je echt aan Eurohorse of de Countrymill te laten komen.
Overigens zou ik nooit beginnen aan een zadel op maat laten maken, mocht je dat overwegen. Heel erg prijzig en de mensen die ik ken die er een hadden laten maken zijn stuk voor stuk verre van blij en hun paarden idem...rijden allemaal weer op een 'gewoon' zadel. Zelfs een zadel gezien dat gewoonweg asymmetrisch was!
,geef dan een naam van die zadelmaker ,maar scheer ze niet allemaal over 1 kam!
skippy1 schreef:Mirgino, ik ga geen namen noemen...als TS er toch aan denkt, mag ze me altijd pb-en dan zal ik mijn verhaal doen... Dit is mijn mening, heb teveel ellende gezien...
Blij voor je dat jij wel tevreden bent.
, maar ik ben echt een hele grote leek op westernzadelgebied
Belangrijk is ook je eigen gevoel erbij en uiteraard wat je paard je vertelt...
[/img]
[/img]