[WN] zoon van tabasco tari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 13:30

SM *LOL* Helaas gebeurt het nog niet al te vaak dat Bud kwartjes laat vallen. Daarnaast heb ik liever dat hij euro's laat vallen, daar er bij ons niet meer met kwartjes valt te betalen Haha!

mister

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 18:55

misschien kan ik een poging wagen als ik hem een keer op stal tegen kom... ik ben van zijn leeftijd, dus als ik nou eerst net doe alsof ik het boeiend vind en als ik het dan weet......(schrijf ik het wel op anders vergeet ik het ook weer net als banish Tong uitsteken ) ik ga morgen (zondag) wel even kijken of ik hem tegen kom, dan horen jullie het wel!!

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 19:36

Dat van die beenproblemen van Saharas Maiden heb ik ook gehoord, gaat het over een buckskin veulen met zwart-witte manen?

banish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 15:30

Citaat:
gaat het over een buckskin veulen met zwart-witte manen?

Volgens mij wel, maar ik kan er niet meer dicht bij in de buurt komen om het goed te bekijken.
Een vriendin bij mij op stal is namelijk vriendelijk doch héél dringend verzocht om het beestje nóóit meer te aaien... !!!!
Daar wordt hij namelijk vals van .... }> }> }>
Echt waar! Dat zei die mevrouw.
Nou, en dát wil ik niet op mijn geweten hebben hoor!!! Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door banish op 13-01-03 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 15:31

Aha, dat soort mensen Scheve mond

mister

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:45

ik heb z'n paard ook geaaid, heb ik hem nu vals gemaakt?? trouwens het duurde even maar ik heb die jongen ook gezien en als hij z'n mond houd is het nog best een leuke jongen, hij moet alleen geen sterke verhalen op gaan hangen daar knap je dan weer gelijk op af..... Misselijk