Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar goed wel erg lekker gereden zo vroeg in de ochtend
, dressuur ging redelijk vroege zaterdagmorgen had effect want ik stond dit keer ergens in het midden ipv onderaan met 188 punten. Springen gaat wat onrustig maar ik kan haar niet goed regelen toch best goed maar een balk op 8b toch tevreden, en naar de cros ze had op mijn tenen gestaan bij de dierenarts en ben toen even boos geworden (had bij het opstappen voor het springen al bijna in de sloot gelegen dus had het even gehad) maar goed ze maakte alles goed bij de cross want ze sprong super! en binnen de tijd! uiteindelijk 10e geworden..

Foto's volgen nog.
en 183 punten. Springen alweer wat gecontroleerder, ze moet nog veel meer rust krijgen en ronder worden, maar met 1 balk niks te klagen. Cross begint ze te snappen, ging als een speer en als het niet past gewoon op (heel) groot af. Super zo'n paard!! Op de waaier reed ik teveel naar het smalle gedeelte en liep ze erlangs, tweede keer geen probleem. Bruggetje deed ze netjes en de rest ook prima. Heel tevreden dus!
Weigering op 2 maar daarna ging ie best lekker door. Geloof ik nog 2 keer een balk, maar dat is echt onervarenheid. Cross pakte hij heel goed aan. Met een REUZE sprong over 1, even kijken naar 2 en daarna ging het heel goed. Heksenoog begreep ie niet dus daar ben ik lang gereden. Water stapte hij netjes in en ik was al helemaal blij toen hij halverwege het publiek zag en niet meer verder wilde....dacht bij het lopen nog dat ik die touwen langs de zijkant eigenlijk best link vond... en ja hoor, Koek kwam er met zijn achterbenen overheen, begon te tollen en raar te springen en ik vloog er achterover af, in de meest smerige waterbak die ik ooit heb gezien!!
Kwam daarna nog iemand naar me toe om te zeggen dat ik het zo netjes had opgelost en was blijven lachen
.

Mooi dat Gin ook fijn ging! 

opnieuw aangereden en er over. 4 was een dikke hooiruif en ik twijfelde of ik wel door zou gaan, maar ik besloot 4 nog te doen en zou het niet gaan dan zou ik stoppen. Maar 4 ging hardstikke lekker dus ik vol vertrouwen naar 5ab. In de wending voor 5a voelde ik Sim al terug komen, ik been er aan maar ze reageerde niet en ik kreeg haar niet vooruit. Wéér een stop. Opnieuw aangereden want nu was ik boos en toch erover maar op 5b weer stop. Dat was weigering nummer 4 dus einde cross. Gelukkig stonden Lielle en haar moeder daar waar het allemaal gebeurde dus heb ik naderhand kunnen bespreken hoe of wat maar we konden de vinger er niet echt opleggen waarom het niet ging. Ik had mijn been er aan en reed er aan, maar 0,0 reactie van Sim.
. Afsprong en boomstam weer super.
En waren de langslopers echt puur mijn fout. Dus ondanks de opstart problemen toch wel tevreden.