Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Desiree01 schreef:gera schreef:Ik vind het er ook goed uitzien hoor!! Gewoon lekker doorgaan, je hebt er duidelijk plezier in!
Is dat Pale Indian waar je op rijdt, volgens mij wel toch? Wat is ze dan groot geworden!
Ja, dat is Pale Indian, roepnaam Skye, maarre zo groot is ze niet geworden hoor eerder mega breed en maar 1.45.
Waar herinner jij haar van dan, toch niet van de shows toen ze nog een ukkie was?
Maar dan had ik nog niet geweten dat Skye dezelfde was als Pale Indian... (tenminste, als het me verteld is, heb ik het niet onthouden) ik ken haar gewoon als Skye
nikita_benno schreef:leuke fotos. je ziet er toch al best ervaren uit hoor. het is toch heel anders als engels ik hebook een western zadel nu en vind het heerlijk. probeer allen in de galop bij de laatste foto de teuge; niet te strak te pakken veel western paarden zijn dat niet gewend maar verder ziet het er heel netjes uit
Hoewel je trouwens bij westernpaarden ook gewoon contact kunt maken met de mond... waar je uiteindelijk naar toe werkt is losse teugel.kakoo schreef:Mag ik vragen waar jij les hebt? Vind het er wel erg leuk uitzien en zou ook wel geïnteresseerd zijn.
Ik had nog nooit van men leven zo lang gegalopeerd!
Vickelientje schreef:Desiree01 schreef:Ja, dat is Pale Indian, roepnaam Skye, maarre zo groot is ze niet geworden hoor eerder mega breed en maar 1.45. Waar herinner jij haar van dan, toch niet van de shows toen ze nog een ukkie was?
@gera; sorry, helemaal hier overheen gelezen![]()
Maar dan had ik nog niet geweten dat Skye dezelfde was als Pale Indian... (tenminste, als het me verteld is, heb ik het niet onthouden) ik ken haar gewoon als Skye
)paint_angel schreef:Echt leuk joh!!![]()
ik weet mijn eerste westernles ook nog welIk had nog nooit van men leven zo lang gegalopeerd!
![]()
Het ziet er echt netjes uit hoor, gewoon doorgaan zo!!
gera schreef:Ik heb haar volgens mij als jaarlingetje op een DPHC show bij de Kalverhoek gezien, en aangezien ik toen zelf ook een Paint jaarling had, zat ik nogal op te letten hoe de andere paarden er uit zagen op die leeftijd en zodoende heb ik de naam onthouden (sommigen zeggen echter dat ik paardennamen sowieso ziekelijk gemakkelijk onthoud, maar daar doe ik zelf geen uitspraken over)
Ze ziet er goed uit!
Splash schreef:Welkom bij de club van de western ruiters!
Ik vind het er heel netjes uit zien hoor. Lekker relaxed met ruimte in de teugels. Dat zie je niet zo vaak bij ruiters die net overgestapt zijn.
Heel veel plezier met je toekomstige western avonturen!
cissy schreef:zie je wel, ik dacht al dat ik de omgeving van de foto's herkende.... lees ik verder en kom ik de naam Sky tegen, en Desiree.... kan niet anders dan Stroe zijn!
Wat is het een stoere dame geworden zeg, leuk hoor om haar eens in een andere hoedanigheid te zien. Met Casey ook alles goed zo te horen. Toots is inmiddels verkocht maar staat nog wel bij mij op stal, gaat ook prima met dr nieuwe baasje Marjolein.
Ik moet nog steeds die kant opkomen om een appeltaart te brengen weet je nog, maar komt er steeds niet van, maar je houdt m nog tegoed!

cissy schreef:Nee, ik heb er niet gereden maar mijn jonge quarter heeft er ruim een jaar in de opfok gestaan, reuze gezellig altijd met zn allen in de huiskamer, zelfs een lama erbij bijvoorbeeld
Ik zal je wel inseinen als ik met de appeltaart in aantocht ben...
Desiree01 schreef:cissy schreef:Nee, ik heb er niet gereden maar mijn jonge quarter heeft er ruim een jaar in de opfok gestaan, reuze gezellig altijd met zn allen in de huiskamer, zelfs een lama erbij bijvoorbeeld
Ik zal je wel inseinen als ik met de appeltaart in aantocht ben...
Je moet niet alles verklappen en als je langskomt kijk je je ogen uit het is in 1 jaar zo verbouwd en verandert bij ons.
mehlika schreef:Schaam, ik had Skye helemaal niet herkend. Ontzettend leuke foto's! Ziet er lekker ontspannen uit

)
het is heel goed dat je blijft genieten,, want daar gaat het om
) sturen doe je niet meer met druk op je binnenhand, je binnenhand geeft alleen de richting aan en verder stuur je door je lichaam goed de wending in de draaien en druk met je buitenbeen en buiten teugel.
ben benieuwd naar nieuwe foto's lady_kita schreef:als je geniet komt alles vanzelf goed..
gwoon blijven doen is mijn motto ik rij zelf ook al aantal jaar westren ..
ben nu verhuist naar scotland.. ga hier ook maar weer op zoek naar westren stal
suc6 !!
_Anneke_ schreef:wat ik wel bij commentaar kan zeggen (wat ik zelf ook nog wel eens fout doe) sturen doe je niet meer met druk op je binnenhand, je binnenhand geeft alleen de richting aan en verder stuur je door je lichaam goed de wending in de draaien en druk met je buitenbeen en buiten teugel.
succesben benieuwd naar nieuwe foto's
Vickelientje schreef:_Anneke_ schreef:wat ik wel bij commentaar kan zeggen (wat ik zelf ook nog wel eens fout doe) sturen doe je niet meer met druk op je binnenhand, je binnenhand geeft alleen de richting aan en verder stuur je door je lichaam goed de wending in de draaien en druk met je buitenbeen en buiten teugel.
succesben benieuwd naar nieuwe foto's
Ik begrijp niet helemaal je opmerking over het sturen... ik zie mezelf nl nergens sturen met m'n binnenhand. Ik weet dat je sturen moet met buitenteugel (eerlijk gezegd probeerde ik dat met engels rijden ook al, met enige verschil dat ik meer contact had met binnenteugel, maar niet veel druk, ook alleen voor richting). Enige foto waar ik binnenteugel strak zie staan, is de foto waarbij ik zelf al geschreven heb, dat het niet is zoals het hoort.
Bedankt voor je reactie en nieuwe foto's komen vast wel weer
_Anneke_ schreef:sorry had niet de tijd om te lezen wat er allemaal bij stond, maar wilde toch even een reactie plaatsen. ik zie nu zelf dat het je zelf ook al opgemerkt had
maar dan snap ik waarom je het zei