) M en Z vond ik wel erg pittig 
Eerst maar eens kijken hoe het gaat in het M dit jaar. Wil er alleen heen als ik er iets te zoeken heb....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) M en Z vond ik wel erg pittig 

GvdT schreef:Je kan ook een keer verlies rijden. Volgens mij had EG dat en die mocht evengoed naar het NK.
Je moet gewoon 8 wp halen.
want daar is dit jaar toch het NK of heb ik dat nou verkeerd onthouden? De cross in Hattem vorig jaar was in t M/Z redelijk pittig, L ging inderdaad wel helemaal als je een al redelijk ervaren paard/combi hebt.
t regende en t was een flinke boom na n scherpe wending, Pasjha kwam dicht onder en sprong scheef onder me waardoor ik half naast m'n glibberende zadel landde. Moest me er toen letterlijk en figuurlijk af laten glijden, heeft me de 1e prijs gekost. Heb me toen echt rot geërgerd
).
gewoon goed blijven oefenen
Lielle schreef:nee, je moet echt 8 wp'en halen in 2008, dat was vorig jaar ook al zo.
Citaat:In het betreffende kalenderjaar dient de combinatie aan tenminste 1 wedstrijd in de klasse L in Nederland te hebben deelgenomen en te zijn geklasseerd;