[WN] chess @ work les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shyla25

Re: chess @ work les

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 22:22

Rijden ziet er goed uit maar over het bit ben ik het wel eens, een gewoon snaffeltje zou ook kunnen vooral bij les.
Maar mooi paardje en mooie houding.

playboysches schreef:
thnx..
maar ik snap het probleem roken niet helemaal, er is niemand die er last van heeft, dus ik zie het probleem echt niet...

Zelfs op je ruiterrijbewijs staat het al "een goede ruiter rookt niet" niet naast en zeker niet op het paard
Brand is iets erg vervelends en het is zo gebeurt, roken op stal mag dan voor mij snel verboden worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 22:25

Hoe wil je brandstichten in een zandbak dan Verward
Wat dat ruiterbewijs zegt heb ik zowiezo weinig boodschap aan trouwens; daar vinden ze dat je moet kunnen springen voor als je in galop een bocht om komt zetten en er ligt ineens een boom over het ruiterpad. Ik vind dat je niet een bocht om hoort te galopperen als je niet ziet wat er om de hoek is, en ook niet zomaar over bomen moet springen als je niet weet wat er achter een boom ligt. Dus om nou een uitspraak van iets onnozels als het ruiterbewijs maatgevend te laten zijn.. Nagelbijten / Gniffelen

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 22:35

Ach rokers Knipoog

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 23:01

Sonja schreef:
Hoe wil je brandstichten in een zandbak dan Verward
Wat dat ruiterbewijs zegt heb ik zowiezo weinig boodschap aan trouwens; daar vinden ze dat je moet kunnen springen voor als je in galop een bocht om komt zetten en er ligt ineens een boom over het ruiterpad. Ik vind dat je niet een bocht om hoort te galopperen als je niet ziet wat er om de hoek is, en ook niet zomaar over bomen moet springen als je niet weet wat er achter een boom ligt. Dus om nou een uitspraak van iets onnozels als het ruiterbewijs maatgevend te laten zijn.. Nagelbijten / Gniffelen

ben ik het helemaal mee eens!

en bedankt voor je eerdere berichtje Knipoog

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 23:02

en bo is diegene die mijn paard ff losrijd.
ik rij zelf in maar de eerste 10 min van mijn les gaat hij erop, paard wordt dan lekker losgewerkt en hij legt ondertussen uit. ik vind dit uitleggen vooral heel prettig, hij doet het dan ook voor en ik snap dan gelijk wat hij bedoeld...

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 23:04

en het is natuurlijk ook leuk om iemand die goed kan rijden op je paard te zien, ben dan altijd helemaal trots hoe hij bij hem loopt Bloos Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 23:04

Grappig, want ik vind jou prettiger op het paard zitten dan degene die 'm losrijdt op je foto's Haha!

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 23:08

ja misschien komt dat omdat mijn paard niet echt lekker zit, en ik dat onderhand wel gewent ben Clown Knipoog

ook was mijn paardje nogal strontvervelend tijdens het inrijden dus heeft hij hem ff aangepakt.
Laatst bijgewerkt door playboysches op 15-05-08 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 23:10

ziet er leuk mooi paardje ..

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 08:54

Ziet er leuk uit Lachen
Maar ik ben het er niet helemaal mee eens dat je paard de eerste 10 minuten 'losgewerkt' wordt en dan aangepakt wordt omdat ie vervelend is. Juist de eerste 10 minuten heeft het lichaam nodig om warm te worden (ook gewrichtsvloeistoffen etc ). Dus dan meteen 'loswerken' is niet echt mijn ding, ga dan lekker stappen en wat ontspannen draven/galopperen. Maar ja, ik ben geen trainer Haha!

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 21:04

cornelie schreef:
Ziet er leuk uit Lachen
Maar ik ben het er niet helemaal mee eens dat je paard de eerste 10 minuten 'losgewerkt' wordt en dan aangepakt wordt omdat ie vervelend is. Juist de eerste 10 minuten heeft het lichaam nodig om warm te worden (ook gewrichtsvloeistoffen etc ). Dus dan meteen 'loswerken' is niet echt mijn ding, ga dan lekker stappen en wat ontspannen draven/galopperen. Maar ja, ik ben geen trainer Haha!

het loswerken is de eerste 10 min van mijn les, daarvoor heb ik dus al ingereden dus stap, draf en galop.

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:38

wat een gaaf paardje ziet er ook leuk uit

Diabloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:39

Leuk paardje, heb hem heel toevallig vandaag nog gezien op stal Wennekers Vork
Ik kwam namelijk voor de paint-show, maar k herkende je dekje Clown

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 22:21

Diabloo schreef:
Leuk paardje, heb hem heel toevallig vandaag nog gezien op stal Wennekers Vork
Ik kwam namelijk voor de paint-show, maar k herkende je dekje Clown

haha wat leuk Haha!

heb je meegedaan met de paint show?

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:18

Hoef je met western eigenlijk geen cap op??