Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cissy schreef:ehh Splash, wat kost de sierra bij jou?
DubbelDun schreef:Het gaat niet om het gewicht van de doos maar om de waarde die op de verzendbon staat. De manier van verpakking heeft daar ook niets mee te maken.
Maar het is idd een kwestie van geluk hebben
trickywonder schreef:mmm omgerekend 80 euro valt me dan weer mee. inderdaad een cap kost tegenwoordig ook wel wat. zeker een troxel.. en dan een hoed erbij/ over. dat is 2 voor de prijs van 1 dan he?
Wel jammer dat je het dan niet kan passen eerst als je het via internet en de VS Besteld.
Dat zou eventueel via jou kunnen splash?
Wat zouden de verzendkosten zijn?
Kun je gokken natuurlijk. Als ze in Nederland verkocht gaan worden zijn ze vast ook duur.
je hebt nu in Nl ook dit soort helmpjes waar je een hoed overheen kan doen. http://www.westernstore.nl/index.php?ta ... ct_id=1715
iemand ervaringen mee? zou de troxel beter zijn?
De helm is niet zo duur maar dan zul je los nog een hoed moeten bestellen. hoeden zijn ook niet goedkoop natuurlijk...
Splash schreef:Je hebt gelijk, ik zat idd aan de douanekosten te denken. Maar de manier van verzending is wel hoe sneller hoe duurder en dat kan flink schelen.Tuurlijk gaat het om het gewicht bij het verzenden. Hoe zwaarder hoe duurder!
Als er trouwens een grote bedrijfsnaam op staat hebben ze die eerder te pakken. Pakketjes van Sheplers hebben ze altijd te pakken.
De kosten op de doos heeft alleen bij de douane iets van betekenis.
trickywonder schreef:@ splash laat je het hier of per pb weten mocht je ze binnen hebben?
En mocht er meer info over zijn. Zoals over keuringen ofzo.
) verzendingskosten en wordt verzonden met Fedex International.
Howy schreef:Ik heb de Troxel helm/hoed besteld bij Smith Brothers in de VS.
De prijs is 99 Dollar en 210 Dollar ( goedkope Dollars) verzendingskosten en wordt verzonden met Fedex International.
Dus ± 195 EURO
Door de vele bestellingen is de levering pas in september.