Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik doe er wel aan mee, zorg dat mijn paard er absoluut oooogverblindend uitziet
!! Superfijn glitter kun je heel subtiel verwerken, zonder het ordinair te laten worden, maar weinig mensen valt het op hoe mijn paard bewerkt wordt door prutjes en tuttelspul. Staarten zijn een obsessie geworden, het tot vlak aan de grond hangend, dik en gezond, elk sprietje vrij en brandschoon met hier en daar een glittertje. En madammeke zelf, die staat er volop van te genieten.......valt het liefst ter plekke in slaap
. Vlak voor de ring zelf de lippenstift nog even bijwerken en ik ben er weer helemaal klaar voor, hahahahahahhaaaa.
Mooi man, dat show- element!!!!
FlyingHigh schreef:Mooi man, dat show- element!!!!
vera schreef:Daarna gaan de paardjes gewoon weer lekker in de wei, rollen eens in de blubber en zijn weer helemaal "paard"![]()
Sugarmiss"]
[quote="vera schreef:Daarna gaan de paardjes gewoon weer lekker in de wei, rollen eens in de blubber en zijn weer helemaal "paard"![]()
Mijn NK Halter dame ziet er uit alsof ze volle camouflage oorlogskleuren heeft opgesmeerd.
Lang leve de lol.Sugarmiss schreef:Gelukkig kán het dus wel samengaan. Maar 2 van de hoeveel.....![]()
Overigens komen we dan al snel weer terecht over dure c.q. show paarden in de wei etc. en dat hebben we wel gehad nu (hoop ik).
Zo'n onbenullige discussie was dat!!! ELK paard hoort in de wei te kunnen, ongeacht zijn waarde in centen uitgedrukt. Het paard zelf heeft er geen weet van dat er gekken zijn die zoveel centen voor 'm willen uitgeven...dus geef 'm een paardenleven zoals het hoort!! Liefst met blubberplas en veel stoeimakkers!!!
). 

Schrijven namen op de heupen van hun paarden en tekenen hartjes en al dat soort dingen. De vlechtjes in de manen hebben ook allerlei kleurtjes. Je blijft lachen met dat spul
Zo lang ze maar lol hebben en je haalt het er zo weer af. Caballo schreef:Moet je hier die meiden zien die ik naar de 4-H breng... Die kladderen hun hele paarden vol met dat spulSchrijven namen op de heupen van hun paarden en tekenen hartjes en al dat soort dingen. De vlechtjes in de manen hebben ook allerlei kleurtjes. Je blijft lachen met dat spul
Zo lang ze maar lol hebben en je haalt het er zo weer af.