Achteraf ben ik wel bij dat ik zwart heb genomen, aangezien iets mij nogal snel gaat vervelen, zwart is toch wat neutraler.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lenneke_ schreef:Nadeel van Podium vind ik dat er zo weinig ruimte zit tussen de kussens

Lenneke_ schreef:De podiums die ik gezien heb hadden niet meer ruimte tussen de kussens dan een paar vingers.
Bij mijn Massimo past m'n vuist ertussen.

branki schreef:De Pegaso heeft best wel vrij lange kussens, maar die lopen mooi door en
verdelen de druk daardoor goed, waardoor niet alle druk op de achterkant komt.
Enigste wat ik wel eens heb, zijn wat kale plekjes net voor het begin van de achterhand.
Dat wordt veroorzaakt door het heen en weer gaan van het zadeldekje.
Maar dat is alleen maar voor het oog vervelend. Branco heeft er verder geen last van.
bella24 schreef:Lenneke_ schreef:Nadeel van Podium vind ik dat er zo weinig ruimte zit tussen de kussens
Ben ik niet met je eens. Bij mijn oude Podium zat er meer ruimte tussen de kussens dan bij de Massimo van een vriendin van mij.
Karin schreef:Mocht ik ooit om wat voor reden dan ook wéér van zadel moeten veranderen (ik hoop het niet) dan lijkt een Pegaso mij ook wel wat. Branco heeft dezelfde bouw als Ret (Ret heeft nóg iets meer schoft, maar het zijaanzicht komt behoorlijk overeen).
sabino schreef:Wel een tip:neem een zwarte want meerdere kleuren gaat vaak lang duren en dan krijg je nog vaak niet wat je besteld heb.
Lenneke_ schreef:Ik ben toch maar weer blij met m'n Massimo.
Van de winter was Anouar opeens tonnetje rond waardoor het zadel twee boommaten groter moest.
Nu was hij weer afgevallen en is de boom weer 2 maten kleiner gemaakt. Als je die boom niet kon veranderen had ik toch al weer twee keer een ander zadel kunnen kopen