[WN] rijbroek?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Haarbal

Re: rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 21:48

Ik rij met de Bram's Paris, model Linda Knipoog

Dat is een strakke stretch-spijkerbroek met smalle pijpen, bij mij kruipen ze niet op. Kosten geloof ik ook iets van 20 euro per stuk en zijn er in veel verschillende wassingen, en volgens mij ook in zwart. En het belangrijkste, ze zijn er in lengtematen!

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 08:15

ik heb ook een aantal Wrangles texas stress
Heerlijke broeken
Zijn wel met een hoge taille
Daar moet je wel van houden Pling

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 03:19

Haarbal schreef:
Ik rij met de Bram's Paris, model Linda Knipoog

Dat is een strakke stretch-spijkerbroek met smalle pijpen, bij mij kruipen ze niet op. Kosten geloof ik ook iets van 20 euro per stuk en zijn er in veel verschillende wassingen, en volgens mij ook in zwart. En het belangrijkste, ze zijn er in lengtematen!

Die kost dus 30 euro per broek, en die hoef ik dus niet aan te trekken op mijn zadel want die broek is te stroef en kruipt dan omhoog

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 13:54

MsQ, dan is mijn winkel wel erg goedkoop ermee... Verward

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 22:33

storrum schreef:
DubbelDun schreef:
Steeds worden verkocht door Kreamer Pferdesport in Duitsland.

Ik heb ze zien staan in de catalogus, hebben die broeken wel voldoende lengte? Heb jij er zelf één?
Welke ik ook heel leuk vind zijn die Equilibre Jodphur Reithosen die lijken me ook heerlijk om gewoon in te lopen/werken op stal. Ken jij dié toevallig ook Dubbeldun?

Ik heb wel de Equilibre Broeken (ik haat spijkerbroeken Clown ) bevallen super, zoals ook de Black Forest Jodhpurs van Loesdau. Moet wel zeggen dat ik ze alleen op shows aan heb, maar door het elastiek onder je voet kruipen ze zeker niet. Wel van beide merken de lange versie kopen. je gewone broekmaat verdubbelen voor de lengtemaat.

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 20:37

14cecile14 schreef:
Normaal rij ik alleen maar in wranglers. Maar aangezien ik ben afgevallen zijn ze allemaal te groot en wil ik graag nieuwe rijbroeken. Maar nu vroeg ik mij af zijn er ook andere spijkerbroeken waarin je kunt rijden zonder dat ze gaan opkruipen enzo? Die misschien iets goedkoper zijn dan wranglers?
Zoja waar koop je ze?

Ben benieuwd...

En in welke broekmaat Wrangler pas je dan nu? Ik heb nl. hetzelfde probleem en heb zo ongeveer 4 a 5 z.g.a.n. wrangler spijkerbroeken...... zonde vindt ik het maar ja, ze kruipen nu dus erg op met als gevolg dat mijn knieholtes open gaan. Ook zeker geen pretje. Dus als je toevallig nu in wranglers maat 32 met lengte 30 past, kun je ze voor weinig van me overnemen. Ik pas ze toch niet meer Bloos

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 21:29

Heb nu een Continental rij-spijkerbroek, bevalt ook erg goed! Prijs EUR 65 en te koop bij Countrymill in Nijkerk.

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 20:33

Ik heb een Horka jeansrijbroek, model weet ik zo niet meer, ook met stoffen zitting en geen naden aan de zijkant, super om mee te rijden maar wel prijzig (90 euro), ik ben aan het sparen voor een tweede Lachen
Met gewone jeans rij ik niet zo graag, ik haal er zo mijn been mee open...

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-08 09:29

sjuutje schreef:
14cecile14 schreef:
Normaal rij ik alleen maar in wranglers. Maar aangezien ik ben afgevallen zijn ze allemaal te groot en wil ik graag nieuwe rijbroeken. Maar nu vroeg ik mij af zijn er ook andere spijkerbroeken waarin je kunt rijden zonder dat ze gaan opkruipen enzo? Die misschien iets goedkoper zijn dan wranglers?
Zoja waar koop je ze?

Ben benieuwd...

En in welke broekmaat Wrangler pas je dan nu? Ik heb nl. hetzelfde probleem en heb zo ongeveer 4 a 5 z.g.a.n. wrangler spijkerbroeken...... zonde vindt ik het maar ja, ze kruipen nu dus erg op met als gevolg dat mijn knieholtes open gaan. Ook zeker geen pretje. Dus als je toevallig nu in wranglers maat 32 met lengte 30 past, kun je ze voor weinig van me overnemen. Ik pas ze toch niet meer Bloos

dat zou mooi zijn! Maar ik ben van maatje 30 naar maatje 29 gegaan dus 32 word zowieso te groot.
Maat wel bedankt!

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 08:07

ik heb verschillende rybroeken, van Wrangler (het rymodel en gewone 'fashionmodellen') en Cruel Girl.
ik vind die van Cruel Girl persoonlyk veruit het fynste, ookal hebben ze gewoon naden aan de binnenkant zitten.
ik voel daar niks van.. Knipoog

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 09:06

Eerlijk gezegd merk ik ook niks van binnennaden! Dus kan eigenlijk elk merk aan. Moet wel op voldoende beenlengte letten (minimaal 34), anders staat het zo oenig!

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 15:01

Ik heb nu van HKM een jodhpurrijbroek type western . Binnenkant benen is van suede en buitenkant van een heerlijke soepele stretchstof . Ik vindt 'm heerlijk zitten !