Ging best lekker (lag dr wel naast).
Gaan jullie ook de volgende in het Dijkgatsbos doen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xLariss schreef:Whihi, volgens mij had ik je wel gezien. Ik zat in groep 2, maar was dr al heel vroeg.
Ging best lekker (lag dr wel naast).
Gaan jullie ook de volgende in het Dijkgatsbos doen?
. Had mijn handen vol (Volgende keer maar handschoentjes aan doen denk ik
)
Kyralovertje schreef:Ik deed afgelopen zaterdag ook mee, ging op zich wel goed maar paard was soms tussen de hindernissen door erg stout
Ik zat gelukkig in de 1e groep dus had geen last van de warmte.
Ik doe ook mee de volgende keer, ik heb alleen geen idee waar Dijkgatsbos ligt. Is er iemand die hier een adres o.i.d. van heeft?

, dus heb iedereen van de 1e groep wel gezien?
SGWukkie schreef:Kyralovertje schreef:Ik deed afgelopen zaterdag ook mee, ging op zich wel goed maar paard was soms tussen de hindernissen door erg stout
Ik zat gelukkig in de 1e groep dus had geen last van de warmte.
Ik doe ook mee de volgende keer, ik heb alleen geen idee waar Dijkgatsbos ligt. Is er iemand die hier een adres o.i.d. van heeft?
Hee. Ik zat ook in de eerste groep. Stom dat we elkaar niet herkenden als Bokkers.
xLariss schreef:Ik zat in de 2e groep, maar ik herken niemand?
Ik was al wel heel lang aan het instappen, dus heb iedereen van de 1e groep wel gezien?

xLariss schreef:Heey,
Gister mail gehad over de trainingen in het dijkgatsbos (20 juni).
Maar weet iemand van jullie waár je moet verzamelen?
Ik ben nog nooit in het Dijkgatsbos geweest; dus zou ook niet weten waar we moeten zijn
En wat is dat met; aan het eind van het uur mogen de ruiters zelf een rondje rijden?
Dat je voor jezelf nog gaat crossen ofzo?