Merk bij mij dat als ik een weekje oversla de keer erna wel meer pijn heb...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Je mag dat gewoon paardrijden, dat is toch je eigen beslissing lijkt mij
krijg ik altijd en werkelijk altijd commentaar, is het niet de ene dag , dan wel weer de andere.
.mierkuhh schreef:Je mag dat gewoon paardrijden, dat is toch je eigen beslissing lijkt mij..
) die gewoon paardrijden. Één van hen voelt zich zelfs beter door het paardrijden: ze heeft veel last van haar rug en benen en als ze van het paard afstapt voelt ze zich helemaal 'vrij en zweverig' 
) super fijn kunnen rijden. De orthopeed die ik nu heb is sportarts en hij is gewoon veel positiever dan die andere orthopeed dus 20 jaar geleden. Terwijl het nu allemaal veel ernstiger is wat ik heb
Maar deze man stimuleert mij gewoon, hij zegt dat hij niet kan zeggen wat ik wel of niet kan, dat mijn lichaam mij dat moet vertellen en dat ik dus wel moet luisteren (....niet mijn sterkste punt maar goed
). Ik weet niet wat voor arts jij hebt maar iemand die veel in de sportwereld rondloopt is dus wel een aanrader! Citaat:Ik heb reuma, en ik rij ook gewoon. Is niet altijd even makkelijk, maar pijn heb ik toch, of ik nou wel of niet rij.
De artsen hebben het me ook afgeraden, maar ik heb al zoveel op moeten geven dat ik wel wil blijven rijden..
Citaat:Maar MaaikeUshi, een blessure is natuurlijk wel wat anders dan reuma
, maar goed even ter verduidelijking. Die 10 maanden blessureleed heeft betrekking op de twee laatste operaties van de knie
). Ik merk aan Stan dat hij als ik rij echt super loopt. BEn ik erg blij mee. En ik heb niet meer het gevoel dat ik perse elke dag moet trainen (erop dan) om hem mooi aan het werk te krijgen. Iedereen veel sterkte bij het vinden van de juiste aanpak (die ookweer kan gaan veranderen als het opeens beter of slechter gaat..). Oja, en ga vooral gewoon lekker erop zitten en trek je van niemand ook maar iets aan, andere mensen weten echt niet wat je voelt of waar je doorheen gaat. Ik sta gelukkig op een kleine stal met maar 2 andere mensen, die weten wel hoe de vlag erbij hangt en ik hoef me niet te 'verantwoorden' voor het al of niet gaan rijden (en trouwens, vind persoonlijk dat Stan er mooier bij loopt dan die van hun vaak
).