spatter schreef:foto van voor vertrek
Wat een vreselijk leuk paardje heb jij! Ik zag hem al staan op het verslag van Willeke op het Benelux-forum, maar hij valt echt op (vooral voor de wedstrijd)!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spatter schreef:foto van voor vertrek
(afgelopen maand 20.000 euro uitgegeven voor een verbouwing en nieuwe keuken).
Zoezi schreef:Ben ik nou eigenlijk de enige die met een gewoon hoofdstel en simpel veelzijdigheidszadel rondrijd??

Citaat:Nog een vraagje, waar hebben jullie de hartslagmeter vandaan???
Citaat:Nog een vraagje, waar hebben jullie de hartslagmeter vandaan???
en een hele slechte manier met mensen omgaan bij dingen bestellen. In Lommel zit ook een ruitershop, maar of die zoiets hebben........? willeke_nijs schreef:haaaaaaaaaaai linda!
nee hoor je bent helemaal niet de enige die met een gewoon lederen hoofdstel rijdt hoor!
Ik heb mijn hartslagmeter (en de rest van m'n tuig) gekocht bij goedhard.nl
De service is er héél goed!!! Ik had de bestelling gedaan en nog geen week later stond het pakket al bij me thuis.
idd in dat topic van die hartslagmeter kan je al héél véél informatie vinden.
Dat is net zo leuk... elke combinatie is gewoon uniek! willeke_nijs schreef:maar als jij het gewone hoofdstelletje het fijnste rijden vind moet je gewoon bij je gewone hoofdstelletje blijven... er is niets verplicht in de enduranceDat is net zo leuk... elke combinatie is gewoon uniek!
willeke_nijs schreef:hihihi Simpel is ook leuk!
willeke_nijs schreef:jaaaaa is bertho zijn winkeltje

SuSEQ schreef:willeke_nijs schreef:jaaaaa is bertho zijn winkeltje
Aha... Da's die vriendelijke mens bij wie ik in Helchteren aangesloten heb.
Groeten, SuSEQ
Gewoon een Cobje.
spatter schreef:sinneke 7 minuten is toch ook maar net te laat en liever gezond aankomen als op tijd maar met een te hoge hartslag
met wat voor paarden reden jullie mee, misschien heb ik jullie wel gezien of reden jullie pas s'middags?
) Zoezi schreef:Ik zal me er eens in verdiepen en iets moois aanschaffen........
willeke_nijs schreef:Zoezi schreef:Ik zal me er eens in verdiepen en iets moois aanschaffen........
En iets moois heeft ze aangeschaft! Zo'n flashy oranje hoofdstelletje en het staat Cisco GOEHOED!!!!! hihihihi
Ik vond het echt geweldig!
-