[SGW] Eerste B-cross

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Re: Eerste B-cross

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 08:53

Ik heb voor Maarsbergen nog 2 trainingen en 1 B en 1 oefen, daar doen we het maar mee! Haha!

echt nog maar 2 maanden? Nagelbijten / Gniffelen

sorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:28

Voor ik mijn eerste cross reed, had ik nog helemaal geen ervaring. Ik had ook nog nooit aan een cross training meegedaan. Toch is het goed te doen, als je tenminste wat ervaring in het springen hebt..

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:55

Merel_Claire: Ik weet niet of je wel eens buiten rijdt, of in de wei, en of je daar een mogelijkheid toe hebt. Maar wat galoptraining is op zich ook altijd fijn. Niet eens perse om conditie op te bouwen, maar ook om wat verlichte zit te oefenen, en uit te vinden welke tempo je kunt rijden, en hoe je het fijnste zit.
Is wel handig al je daar vast een beetje gevoel in hebt, en verlichte zit is wel heel belangrijk!

Je moet ons trouwens geen volleerde SGW-ers noemen hoor, want volleerd ben je echt noooit Knipoog

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 14:26

Hallo allemaal,

@Annemieke_89: Thanks voor je tip. Galoptraining doe ik al af en toe. Lekker beugeltjes kort en een goed ritme opzoeken. Ik doe dit meestal in een rondje bos gecombineerd met stukje duinen. Erg leuk, maar ook wel zwaar.

Ik heb net Ronald Beukers gesproken en ik kan in april nog een crosstraining bij hem meepakken. Super!! Ik heb er helemaal zin in. Nog een paar keer wat springen en dan hoop ik dat het gaat lukken. Vind het super om een keer mee te maken.