Judith76 schreef:... want dan komt mijn velletje tussen de beugelriemen (ben ik de enige die dat heeft?)
Helemaal niet; dat is ook een reden waarom ik nooit zonder chaps in het zadel kruip. Jammer genoeg verhinderen die niet dat mijn sokken nat/vuil worden van opspattend water en modder.
Ook in de zomer heb ik mijn lange lederen chaps aan en heb eigenlijk weinig/geen last van de warmte. Blijkbaar ben ik de enige?
Groeten, SuSEQ
)
. Ik reed vroeger wel met chaps, maar die gingen steeds kapot, en eigenlijk vind ik het zo ook prima. Laarzen heb ik nooit kunnen verdragen.. ik vind het afschuwelijke dingen waar je je absoluut niet in kunt bewegen (en dat met dressuur, ik kan me niet voorstellen hoe ik er een endurance rit mee zou moeten rijden
ree ik altijd met nike's en hoge sokken. Toen later ging ik met chaps rijden. En daarna mochten we op de ponyclub alleen nog maar met Laarzen komen lessen. Toen ben ik met laarzen gaan rijden, en dat heb ik vanaf toen eigenlijk niet anders meer gedaan. Heel af en toe rij ik nu nog met chaps.