Scum schreef:Staysound.
Blijft dat bij jou niet zacht met het deksel er op??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Staysound.
Lielle schreef:http://www.oldewening.nl/shop2/?p=produ ... 44641137ea
STAYSOUND bevat tijmolie, een anti-septische essentiële olie en is dus veilig te gebruiken over schaafwonden en kleine sneetjes.
Ik denk dat de combinatie van mok plekje (was wel klein en droog!) met veel modder & nattigheid t opeens zo erg gemaakt heeft. Nouja, deze dus week even rustig aan doen. Zondag had hij trouwens helemaal nergens last van.
) en daarna nog een keer met klei. Lielle schreef:Ten eerste omdat ik bang ben dat ze los laten, omdat ik uberhaupt geen voorstander ben van langdurig bandageren (ook niet als stalbandage) en omdat als de klei dan opgedroogd is je juist de benen opwarmt met bandages.
En ik ben nooit 's ochtends vroeg op stal, altijd pas aan het eind van de dag. Daarom koel ik dus eerst met coolers (supermooie set van Canter gekregen) en daarna nog een keer met klei.
Bovendien weet ik bijna zeker dat Ungaro alvast zeker die bandages eraf zou slopen
Pasjha zou ze misschien wel laten zitten. Maar ik hou idd ook gewoon niet zo van bandages. Nou maar eens kijken waar ik Staysound kan krijgen, dat hebben ze normaal ook in normale ruiterwinkels hé. Miriam schreef:Ik doe er natte kranten omheen en dan lappen en bandages. Door de natte kranten schijnt de klei langer vochtig te blijven en dus langer door te werken. De volgende morgen haal ik alles er af en spoel ik de benen af, zijn ze mooi nog een keer gekoeld.
Lielle: Waarom wil je ze niet met bandages op stal?