aangepaste rijlaarzen, of je eigen schoenen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hiphopje

Re: aangepaste rijlaarzen, of je eigen schoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 20:38

bij CZ is het zo, dat je 2 paar goede schoenen in bezit mag/moet hebben. en als ik me niet vergis, mag je 15 maanden na het voorlaatste paar (dus je oudste schoenen) nieuwe aanvragen (of was het 9 maanden???? ik zal het eens navragen)
Kortom, ik had dus maar 1 paar schoenen vorig jaar, en die waren al bijna versleten, dus maakte mijn orthopeed me erop attent dat ik nu twee paar aan mocht vragen. Wat een luxe. Volgens mij was dit iets nieuws van CZ en pas sinds 2007 ingevoerd, dat wist ik dus ook niet. Ik betaal iets van 65 euro eigen bijdrage voor de schoenen, dat vind ik een normaal bedrag. Ik krijg nu dus twee paar nieuwe schoenen vlak achter elkaar, vorig jaar november, en straks in maart. Wat een luxe.
Ik zou het eens goed navragen bij je zorgverzekeraar, want ze sturen je heus geen briefje als je weer recht hebt op nieuwe schoenen !! Gelukkig was mijn orthopeed zo aardig mij dit te vertellen anders had ik het ook niet geweten.
Dus ik heb straks 2 paar goede schoenen, een paar houd ik voor het werk (ben hondentrimster) en de andere zijn voor zondags, hihi. Mijn oude schoenen, die dus afgeschreven zijn, die doe ik dus aan met paardrijden.
wat een luxe hè?

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 20:47

hip hopje,
als het met de schoenen wel lukt, moeten er chaps om heen te maken zijn!
petrie heeft ook maatchaps en evt is het via de ruitersportzaak mogelijk om direct bij hun aan te laten meten in dit soort speciale gevallen!
dit moet wel allemaal via een ruitersportzaak gaan anders doen ze dat niet!!! zelf bellen heeft dus geen zin!
als je wil kan je een keer langskomen waar ik werk voor meer info, stuur dan maar een pb!
wel leuk dat je er weer zoveel plezier in hebt, ach ja eens besmet altijd besmet, daar kom je nooit mer van af!

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:50

Bij mij net zoals bij Hiphopje. November heb ik een paar gekregen, net in januari weer een paar en wrs. in mei/juni kan ik voor
een volgend paar komen om aan te laten meten. Daarna pas na min. 15 maanden weer. Dus inderdaad 2 paar per jaar was wat
krom uitgelegd. Mijn eigen bijdrage was ook 110 euro. Die ik overigens weer opvoer op m'n belastingopgave!

Fijne avond!

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 12:09

Vlindie schreef:
Bij mij net zoals bij Hiphopje. November heb ik een paar gekregen, net in januari weer een paar en wrs. in mei/juni kan ik voor
een volgend paar komen om aan te laten meten. Daarna pas na min. 15 maanden weer. Dus inderdaad 2 paar per jaar was wat
krom uitgelegd. Mijn eigen bijdrage was ook 110 euro. Die ik overigens weer opvoer op m'n belastingopgave!

Fijne avond!

Ik geef echt al mijn bonnen aan de belasting dus dat is het niet. Ik kreeg echt maar een wisselpaar per twee jaar. Dus een jaar niet het andere jaar wel! Of twee jaar ertussen dat weet ik dus niet meer. En dit heb ik van 2 verschillende schoenmakers gehoord. En ook van de zorgverzekering! Ik zit bij zorg en zekerheid. Ben er niet erg blij mee maar zit nu net in een rottijd wan operatie na operatie dus een ander zit niet echt op mij te wachten denk ik!

En idd mijn eigen bijdrage was echt 110 euro

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 16:17

ik ken ook een meisje die met orthopedise schoenen rijd. Ik weet niet zeker of ze ook speciale beugels heeft, weet alleen dat ze zwart zijn. Ze rijd met chaps en orthopedise schoenen, met een dikke zool. Zij heeft ook weinig tot geen kuiten en het elastiekje aan de onderkant eraf gehaalt.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 22:53

wat ik heb gehoord is dat je 1 paar krijgt, en dat als die goed zitten je na een half jaar een 2e paar erbij kunt krijgen...

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 08:59

nancyimka schreef:
Vlindie schreef:

Fijne avond!

Ik geef echt al mijn bonnen aan de belasting dus dat is het niet. Ik kreeg echt maar een wisselpaar per twee jaar. Dus een jaar niet het andere jaar wel! Of twee jaar ertussen dat weet ik dus niet meer. En dit heb ik van 2 verschillende schoenmakers gehoord. En ook van de zorgverzekering! Ik zit bij zorg en zekerheid. Ben er niet erg blij mee maar zit nu net in een rottijd wan operatie na operatie dus een ander zit niet echt op mij te wachten denk ik!

En idd mijn eigen bijdrage was echt 110 euro

Nou, ik ben m'n papieren maar eens ingedoken. En hetgeen ik denk waarom ik over een tijdje weer voor een nieuw paar mag gaan heeft, zo vermoed ik (!!),
te maken met het gegeven dat er een budget is uitgekeerd/toegekend en deze is nog niet 'op'.
Dát is de enige reden die ik zo één, twee, drie heb waar uit ik dit kan concluderen. Dit budget is toegekend aan de orth.p.schoenmaker.
Uiteraard vind ik het jammer dat het bij jou kennelijk heel anders loopt, maar ja, daar kan verder niemand iets aan doen. Zelf ben ik er zeer content mee
dat ik voor de zomer toch weer andere mag uitzoeken en aan laten meten. Moet er niet aandenken dat ik met mijn huidige paar de zomer moet doormaken Knipoog .
Ook dan zal ik weer een eigen bijdrage moeten bijleggen van 110 euro, het zij nu eenmaal zo......

Vriendelijke groet en een fijn weekend!

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:12

Ik weet wel dat ik erg dure schoenen heb. 2500,- per paar. Enerzijds kan ik begrijpen dat je maar een paar schoenen per jaar krijgt. Maar aan de andere kant is het natuurlijk niet normaal. Waarom het nou zo duur moet zijn begrijp ik ook niet als ik zie dat het gewoon plastick is waar de schoen mee verstijft is. Er zit dan nog een zool in die mijn voet enigzinds recht zet.
Ik heb er donderdag weer op gelopen wat een ramp. Ik ben ondertussen al weer zo gewent aan mijn easywalkers dat ik op mn schoenen niet meer lopen kan Huilen . Kijk en wat dat betreft kan ik begrijpen dat ze mij geen 2e paar wilde geven toen. Ik ben nu ook geopereerd en krijg nog drie zware operatie's dus wie weet hoe mijn stand dan is!

Ik ben blij dat jij wel twee paar mag. Ik was er ook echt van overtuigt dat ik dat ook mocht maar dat bleek dus echt niet waar te zijn! Zo zie je maar waar je op letten moet met je verzekering...

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 11:30

sjee, ik betaal echt geen 110 euro eigen bijdrage, ik heb nog nagekeken bij CZ en is maar 55 euro !!!
Wij zijn dan wel aanvullend plus huppeldepup verzekerd.
mijn schoenen kosten in totaal ook ruim 2500 euro, maar er zich echt geen plastic in. de binnenschoen is gevormd van een soort heel lichtgewicht purschuim (is het niet, maar ik weet niet hoe het heet, hihi) De rest is echt allemaal leer. Ze wegen bijna niks.
Het ligt denk ik ook aan de schoenmaker, en welke aanpassingen je nodig hebt denk ik?
Ik houd mijn oude zwarte dus voor het paardrijden en werk, en dan heb ik straks twee paar 'zondagse' schoenen. zo'n luxe heb ik nog nooit gehad!

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 19:46

nancyimka schreef:
Ik weet wel dat ik erg dure schoenen heb. 2500,- per paar. Enerzijds kan ik begrijpen dat je maar een paar schoenen per jaar krijgt. Maar aan de andere kant is het natuurlijk niet normaal. Waarom het nou zo duur moet zijn begrijp ik ook niet als ik zie dat het gewoon plastick is waar de schoen mee verstijft is. Er zit dan nog een zool in die mijn voet enigzinds recht zet.
Ik heb er donderdag weer op gelopen wat een ramp. Ik ben ondertussen al weer zo gewent aan mijn easywalkers dat ik op mn schoenen niet meer lopen kan Huilen . Kijk en wat dat betreft kan ik begrijpen dat ze mij geen 2e paar wilde geven toen. Ik ben nu ook geopereerd en krijg nog drie zware operatie's dus wie weet hoe mijn stand dan is!

Ik ben blij dat jij wel twee paar mag. Ik was er ook echt van overtuigt dat ik dat ook mocht maar dat bleek dus echt niet waar te zijn! Zo zie je maar waar je op letten moet met je verzekering...

Nancy, wat zijn easywalkers voor mensen? Ik ken deze nl. enkel als speciaal paardenhoevenbeslag Haha! . Mag toch aannemen dat je dat toch uit je
hoofd hebt gelaten om je te laten beslaan Knipoog . Maar kun je me eens een link doorgeven, of hier neerzetten, ik heb nl. wel belangstelling.
Wat ontzettend jammer voor je dat je nu zo moeilijk op je schoenen kunt lopen..... Ik duim voor je dat dit in de toekomst wel weer gaat lukken!
Meid, ook nog 3 operaties in het vooruitzicht..... pfff......, zet 'm op hoor!! We duimen voor je!

Groetjes en een fijne avond gewenst.

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:24

Hey,

Ik heb jou een pm gestuurd Knipoog

Ik weet niet zeker of je hier een link van wilt hebben maar ik begreep dat je dit bedoelde! Anders moet je het nog maar even zeggen Haha!

Dit is wat ik vinden kon op internet http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN

Het is niet precies de zelfde spalk als dat ik heb maar het lijkt er wel op. Die van mij zijn aan de buitenkant meer van plastick het lijkt wel of er hier geen huls omheen zit op een of andere manier!
Ik heb deze spalken omdat mijn enkels (zowel de bovenste als onderstse spronggewricht) kapot en op zijn. Dit door al 25 jaar reumatoide artritis. Ik heb negen weken terug (eigenlijk morgen pas Knipoog ) een nieuwe knie gekregen in het Radboud ziekenhuis. En nu moet ik mn andere nog laten vervangen. En daarna beginnen ze aan mijn enkels vast zetten. Door ze vast te zetten schuren de kapotte botten niet meer tegen elkaar en moet het minder pijn doen (in praktijk). Of dit ook zo werkt moet de toekomst uitwijzen. Bij sommige helpt het bij andere niet! Maar ondertussen verziekt het mijn leven behoorlijk! Heb er soms helemaal geen zin meer in Huilen
Met deze spalken is mijn leven een stukje dragelijker geworden. Ik doe dan ook eigenlijk geen stap meer zonder deze spalken want zonder is een hel!

Ze hadden toen een voet ingegipst om te kijken of de pijn dan minder werd. Dit was zo, en toen ik voor controle terug moest naar het ziekenhuis heb ik om nog een gips gevraagt om mn andere been. Hier hadden ze geen tijd voor en toen kreeg ik deze spalken. De gipsman zei ook dit is veel beter kan je om en af doen strakker en losser. Sindsdien loop ik hier op Haha!

[img]Afbeelding[/img]

Nogmaals de mijne zal ik nog wel een keer op de foto zetten

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 19:43

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 21:47

hiphopje schreef:
sjee, ik betaal echt geen 110 euro eigen bijdrage, ik heb nog nagekeken bij CZ en is maar 55 euro !!!
Wij zijn dan wel aanvullend plus huppeldepup verzekerd.
mijn schoenen kosten in totaal ook ruim 2500 euro, maar er zich echt geen plastic in. de binnenschoen is gevormd van een soort heel lichtgewicht purschuim (is het niet, maar ik weet niet hoe het heet, hihi) De rest is echt allemaal leer. Ze wegen bijna niks.
Het ligt denk ik ook aan de schoenmaker, en welke aanpassingen je nodig hebt denk ik?
Ik houd mijn oude zwarte dus voor het paardrijden en werk, en dan heb ik straks twee paar 'zondagse' schoenen. zo'n luxe heb ik nog nooit gehad!

ik moet straks wel 110 bijbetalen hoor... ik moet morgen er heen om op te laten meten. als jullie vragen hebben kan ik ze morgen wel even stellen...

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 23:01

het ligt denk ik ook aan welke zorgverzekering je hebt.

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:35

Vlindie schreef:
Hoi Nancy!

Zou je deze link; http://www.handy-wijzer.nl/viewproduct.asp?OID=253133 eens willen bekijken of dit
overeenkomt met jouw schoenen?
Volgens mij kom ik hiermee aardig in de richting.

Bedankt nog voor je moeite zover!

Groetjes,
Vlindie

Ik keek nog even snel in dit topic en dacht oh ja ik heb ze nu aan. Zit ik helemaal klaar batterijen leeg Boos!
Ze zitten nu in de lader dus ik zal zo snel mogenlijk foto's maken. Ik heb nog even verder gezocht voor je maar het lijkt er idd wel op alleen zit er bij mij geen beweging meer in. Ze zitten echt vast. Ze lijken hier wel een beetje op http://www.jansenmedical.net/Body-Armor ... -5312.html
Alleen is hij dan zonder die klipjes en gewoon met klitteband, en je ziet je tenen niet ook erg fijn Haha!

Het verschil met de mijne is dat het twee delen zijn die van mij. De schoen/laars waar je je been in zet en een soort kap (de neus zeg maar) die je ervoor doet, en dat strak tegen elkaar aan trekt met klitteband. Dit vind ik een fijne manier van sluiten omdat je hem altijd iets strakker of losser kan doen. De onderkant is net als bij de mijne wel het zelfde omdat je enkel niets meer kan moet de onderkant rond zijn om af te kunnen wikkelen. Het nadeel is enigsinds wel dat het je knieen extra belast...
Maar ja zonder is voor mij ook geen oplossing No Cheer

En nee in normale beugels gaan deze dingen helaas niet. Met rijden doe ik schoenen aan of ik rij zonder beugels. Ik weet niet of het in die westernbeugels wel gaat daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb verende gpg beugels die ontlasten ook je gewrichten met rijden en daar gaan ze in ieder geval niet in

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 07:50

Dat is nou net weer zo jammer...... dat ze niet in beugels passen. Zelf heb ik een spalk, hierover heb ik al
een keertje geschreven. Nu weet ik niet of dat in dit topic was...., nee volgens mij in een topic welke Tinky heeft gestart.
Deze spalk past in mijn 'bergschoen' en daarin heb ik een vaste stand (L), het werkt opzich wel aardig, ik red me ermee.
Maar ik had gehoopt dat er een soort schoen zou zijn waarbij ik toch goede steun/ondersteuning heb en waardoor de dystonie
enigzins (tijdelijk) in 'bedwang' gehouden kan worden, maar dat deze schoenen wel passen in de beugels.
Maar goed, ik moet toch weer effe zien hoe ik het ga doen..... heb m'n teen onwijs gestoten en juist ja..... een flinke opvlamming
van de dystrofie. De ontsteking is losgebarsten waardoor ik nu met een open teen zit met een 'gat' erin waar met gemak een
2-euro muntstuk in past. De zoektocht start opnieuw, haha, welke schoenen gaan we dragen?

Ik ben benieuwd naar je foto's Nancy, kan me er wel beetje een beeld van vormen, maar dat ze van voren dicht zijn
zou ik wel graag willen zien. Hop, naar de winkel en batterijen scoren! ( Knipoog )

Zo met informatie over-en weer geven blijkt het dat je mensen helpt. Ik heb in ieder geval een mailtje ontvangen van een vrouwtje
die weer wat wijzer is geworden in de mogelijkheden tav. schoenen/schoenachtige. Ook al reageren sommige mensen niet (te weinig
posts), gelezen wordt er wel. Heel mooi en heel fijn Haha! !

Fijne dag!

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 15:49

Hey,

Als ik idd dit topic een jaar eerder had gevonden had ik misschien via een ander idd aan deze boots gekomen. Nu heb ik ze via het Radboud gekregen maar dan denk ik dit had het LUMC in Leiden toch ook kunnen verzinnen ipv iedere keer maar weer de tramadol op te hogen...

Ik heb ondertussen de batterijen opgeladen en mn moeder een foto laten maken hier zijn ze dan eindelijk

Afbeelding van voren Knipoog
Afbeelding van opzij

Ze zijn niet schoon Bloos want dan kan ik ze iedere dag wel twee keer schoonmaken. Een keer als ik met de honden uit geweest ben en een keer als ik van mn paardje vandaan kom. Ik maak ze een keer in de zoveel tijd schoon en dat is als ik naar het ziekenhuis moet of ze zo goor zijn.... Haha!

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 18:09

daar krijg je volgens mij wel natte voeten in als het regent?
maar ze zien er verder lekker stoer uit hoor.
ik zal mijn pootjes ook eens op de foto zetten.
trouwens, mijn voeten staan als voorbeeld op de site van mijn orthopedisch schoenmaker. hoewel, voorbeeld, ik ben uniek, hahahahahaaaaaa
zal even de link zoeken, niet schrikken hoor
http://www.pendersvoetzorg.nl/IManager/ ... 1162240800

ik ben dus 39, en het ongeluk gebeurde toen 1 week voor mijn 4e verjaardag.
op blote voeten kan ik dus bijna niks.
vanavond ga ik weer paardrijden, dochterlief zou foto's maken. zal vragen of ze de beugels met die speciale riemen erop wil zetten.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:25

mooie schoenen zo! ik ben benieuwd. ik krijg tijdelijke. gister aangemeten, over 1,5 week passen en dan een week later krijg ik ze al. eigen bijdrage is 115 euro. dit jaar verhoogd... maar t schijnt dat als je aanvullend verzekerd bent dat t dan zowat de helft scheelt...

verder was die arme man die ze bij mij aangemeten heeft alergies voor paarden. hij vroeg dan ook gelijk of ik iets met paarden had. hihi. oeps! hij kreeg last door mij. gelukkig wilde hij wel gewoon verder gaan;)

ik heb trouwens gewoon aangegeven dat ik wel nog wilde kunnen rijden er mee en t liefst ook gewoon een niet te dikke zool omdat ik dan nog in beugels zou passen. hij zei dat ie daar normaal geen rekening mee kon/mocht houden, maar omdat ik toch nooit meer er op zou gaan staan dat t wel kon. t wordt nu gewoon naar mijn voet gevormd... ben benieuwd!

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 13:07

Hoihoi!

@ Nancy, ze lijken wel wat op die boots welke ik had opgesnort, zie link. Die van jou hebben in ieder geval
een dichte neus. Wel zo handig wanneer je paardje een 'misstap' maakt Knipoog . Ze zien er best stoer uit,
wat je al schreef, net een skischoen! Hoe geneest je knie?
Tramadol is troep, maar ja..... als het (ff) niet zonder kan. Ik kan niet zonder de oxycontin en de rest van
m'n pillekes. Het zij zo....

@ HipHopske. Hey, mijn reva-arts heeft jouw foto eens aan mij laten zien! Maar dat jij dit bent dat wist
ik natuurlijk nog niet. Aangenaam kennis te maken met de persoon achter deze foto Haha! . Wat een stom toeval eigenlijk!
Het lijkt bij jou ook nog es zo dat je achillespees enorm verkort is. Daar was bij mij ook sprake van, daarom heb ik ruim
negen maanden lang met mijn voet/onderbeen in het gips gelopen.

Mijn voet zet ik nu even niet op de foto, ik heb een fikse (smerige) ontsteking aan m'n grote teen, ziet er een tikkie goor uit....
Maar zodra dit euvel weer verholpen is dan zal ik mijn pootje ook even 'showen', haha. Misschien zelfs met de tover-kleur-
veranderingen. Van paars naar blauw naar rood naar paars enz. enz. enz.
Agnes, heb jij dat ook nog steeds, kleurveranderingen?

Fijne dag iedereen!

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 13:19

Citaat:
@ Nancy, ze lijken wel wat op die boots welke ik had opgesnort, zie link. Die van jou hebben in ieder geval
een dichte neus. Wel zo handig wanneer je paardje een 'misstap' maakt . Ze zien er best stoer uit,
wat je al schreef, net een skischoen! Hoe geneest je knie?
Tramadol is troep, maar ja..... als het (ff) niet zonder kan. Ik kan niet zonder de oxycontin en de rest van
m'n pillekes. Het zij zo....

Hey,

Ja ze lijken er idd op dat zei ik al maar het waren ze net niet helemaal. Kouden voeten heb je er helemaal niet in want ze zitten lekker dik ingepakt onder schuim Haha! . Natte voeten krijg je er wel een beetje in als je bijvoorbeeld door nat gras loopt maar niet als je gewoon in de regen buiten loopt tenminste veel loop ik niet maar als ik er wel eens in loop heb ik nog geen natte voeten gehad.
Tramadol is idd wel troep ja, maar ja pijn is ook niet alles. Ik zou het voor geen goud kwijt willen op het moment. Ik vind het soms heerlijk dat je er zo duf van word. Als ik dan duf op de bank lig duurt de dag niet zo lang...

Mijn knie gaat geweldig! Het geneest prima. Drie weken na de operatie liep ik al weer krukloos door het huis. Vanaf de tijd dat die vreselijke krammen uit mn knie gehaald zijn (pff dat was een hel het verwijderen Huilen ) ging ik met sprongen vooruit. Ik heb ondertussen al weer 3x gefietst op een home trainer en twee keer op mn paardje gereden. Een keer in de bak en een keer buiten. Ik kan weer veel hebben als ik erop zit. Het scheelt wel dat mijn andere gewrichten nu niet overbelast zijn dan kan ik daar ook iets meer mee hebben.

Soms heb ik het idee dat mijn knie zeer doet. Maar ja dat kan helemaal niet. Metaal doet geen pijn meer. Als ik dan weer verder ga waar ik meebezig was gaat dat ook snel wel weer over. Het is meer dat ik bang ben voor de pijn. Dat het weer terug komt en ik voor niks alles ondergaan ben...

Maar gelukkig ben ik er nog 100% blij mee Go jij! Go jij!

Kijk anders ook eens op mijn site over mn operatie daar staat alles in detalles verteld.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 17:36

goh, ik word nog beroemd met mijn voeten
ik denk dat ik maar copywright aan ga vragen ofzo.

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 07:48

@ Agnes; Volgens mij net weer iets voor jou Agnes (ikenindy) om juist een orth.p.manneke voor je te krijgen
met een paardenallergie Clown ! Nu ga ik flink voor je duimen dat hij iets passends voor je kan creeëren!

@ Nancy; Je weblog heb ik effies bekeken, meid, meid, het is wel heel wat zeg! Je bent nog zo jong en je hebt
al zoveel moeten doorstaan. Mijn petje gaat eempies voor je af hoor! Trouwens ik neem hem wel vaker af voor
de mensen die ik hier allemaal voorbij heb zien gaan. Zo apart; hoe en wat een ieder ook mankeert, het doel is
zo duidelijk! Het weer willen en kunnen, maar vooral het gegeven ervoor te gaan: Paardrijden!
Nancy, ik hoop voor je dat je andere gewrichten zich rustig zullen houden zodat je een heeeele tijd met minder
pijn 'uit de voeten' kunt.

@ Hiphopske; Ik vond het heel apart om jouw foto te zien terwijl ik 'm eigenlijk al kende. M'n arts heeft me toen
meerdere foto's laten zien van een zgn. spitsvoet, maar die van jou was wel de meest extreme (vond ik).
Zit natuurlijk ook een heel verhaal achter, en dan doel ik op de wijze zo je die spitsvoet gekregen hebt.
Nu ik toch aan het duimen geslagen ben, ook voor jou duim ik dat je een oplossing vindt om geschikt schoeisel
(o.i.d.) te vinden voor het paardrijden.

Fijne dag voor iedereen!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 08:21

Vlindie schreef:
agnes, heb jij dat ook nog steeds?die kleurveranderingen?

jup, ieder uur verschilt het ongeveer. dan blauw, dan paars, dan oranje vlekker er op, dan weer wit gelig, maar meestal rood of paars;)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 08:24

Vlindie schreef:
@ Agnes; Volgens mij net weer iets voor jou Agnes (ikenindy) om juist een orth.p.manneke voor je te krijgen
met een paardenallergie Clown ! Nu ga ik flink voor je duimen dat hij iets passends voor je kan creeëren!

ja ik ben erg benieuwd. maar ik heb niks te horen gekregen over een kleur kiezen ofzo? ik hoop niet dat ze roze worden:P
en ja, ik vond het ook wel weer iets aparts vor mij. al heb ik hem daarna wel gezegd dat ie zich aanstelde, want toen ie smiddags in ging gipsen was ik er veel langer, en toen heb ik em niet 1 keer horen niezen of in zijn ogen zien wrijven ofzo Knipoog