Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Airborn schreef:Je zou daarbij bv ook, ipv steeds een kleur toevoegen, kunnen beginnen met een roze figuurtje. Daar zet je een bruin paard bij. Volgende plaatje word het paard grijs, poppetje ook, en geef je het poppetje een rode helm. Volgende, poppetje met helm, en het paard grijs, paard rood zadel en hoofdstel.
Iig zo duidelijk mogelijk maken wat je toevoegt, en in welke volgorde.
Shadow0 schreef:Airborn schreef:Je zou daarbij bv ook, ipv steeds een kleur toevoegen, kunnen beginnen met een roze figuurtje. Daar zet je een bruin paard bij. Volgende plaatje word het paard grijs, poppetje ook, en geef je het poppetje een rode helm. Volgende, poppetje met helm, en het paard grijs, paard rood zadel en hoofdstel.
Iig zo duidelijk mogelijk maken wat je toevoegt, en in welke volgorde.
Ik vind het wel wat veel kleurtjes en het lijkt me bij de laatste plaatjes wel wat erg druk worden. Maar wat misschien ook zou kunnen is om steeds de nieuwe dingen te markeren met een kleur, en de rest zwart of grijs te laten zijn. Zodat je precies ziet waar het om draait in elke afbeelding, en wat er veranderd is ten opzichte van de vorige.
Alleen moet je dan nog bedenken of je steeds dezelfde kleur gebruikt voor het nieuwe, of toch steeds een andere, zodat niet alleen het pictogram laat zien wat er moet gebeuren, maar ze ook de kleur gaan linken aan wat er moet gebeuren.Ilegra schreef:Zevende (vanaf dan vind ik het lastig omdat de pony's niet altijd afgezadeld worden maar voor de volgende les opgezadeld blijven staan)
Maar zou die dus meteen kunnen beginnen met Cap af doen in de kantine.
Wat vinden jullie?

Airborn schreef:Hmmm, ik weet niet in hoeverre invallide ruiters pijlen herkennen? Maar pijl op, en pijl af misschien? 1 richting hoofd vanuit de kap, en 1 richting cap vanuit hoofd? anders kan ik niet bedenken eigelijk....

.
Ilegra schreef:Aan de hand van de informatie die ik nu heb kan ik nog geen scriptie schrijven van 35 bladzijdes![]()
Bijlages tellen overigens niet mee