Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moragh schreef:Er wordt veel schuld aan sympanova gegeven voor witte haren, ik denk dat het gewoon drukplekken zijn... Een haar die afbreekt geeft geen witte plekken, een druk plek (of oververhitting van de huid) wel
vledder schreef:Ja, dat zijn echt plekken om flink van te schrikken.
Ik heb geen schurende dekjes. Ben zeer zorgvuldig met mijn paard en de spullen die ik op haar gebruik.
Zadelmaker heeft mij verzekert dat het niet door mijn zadel veroorzaakt kan zijn. Daar passen de plekken ook helemaal niet bij.
Schuurplekken zou kunnen, maar dan dus niet van mijn dekjes, maar van de sympanova pad behorend bij het testzadel model London.
De plekken zaten er direct na het rijden en hebben ook het formaat van het pad.
Cowgirl: Ik heb mijn paard al jaren, nooit één plekje of wat dan ook op haar rug gehad.
Ik heb een goed passend boomzadel, maar wilde daarnaast wel weer een boomloos zadel aanschaffen.
Had mijn Cheyenne verkocht een paar maanden geleden en wilde nu het dressuurmodel testen.
Helaas met dit resultaat!
Nog even voor de goede orde. Ik weeg 65 kilo en er heeft ook nooit iemand anders op gereden met een hoger gewicht.
En ook geen dagtochten mee gemaakt of zoiets. Er is 3 keer met het zadel gereden. Gemiddeld anderhalf uur achter elkaar.