Vrijwilliger bij aangepast paardrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Re: Vrijwilliger bij aangepast paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 19:07

Ik help bij de vereniging in de Kop van Noord Holland, die rijdt bij manege Noot. Lachen Ik vind het ontzettend leuk om te doen, het geeft echt voldoening. Ja Prachtig om te zien hoe veel plezier de mensen er in hebben.

Flaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 18:15

Ik ben vrijwillister bij het NCPG te Arnhem en help graag bij Stable Enable. Bij beide is het super om te werken en je hebt geweldige mensen om je heen. Het is ook erg fijn dat je merkt dat je werk zo gewaardeert wordt!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:17

Ook ik ben vrijwilliger bij een manege voor gehandicapten ruiters. En wel in Ermelo (www.spge.nl) Omdat ik fulltime werk, daarnaast zelf nog rijdt, mn huishouden heb enz, enz. Doe ik dit één keer in de maand maar het is echt geweldig!

ilona1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:20

ik zou het ook graag willen ,maar ken op dit moment geen manege in limburg die aangepast rijden doen.

inma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:19

Misschien nog een leuk idee voor de mensen die het wel willen, maar er niet elke week aan vast willen zitten of geen manege in de buurt hebben zitten.

Ga op ruiterkamp! http://www.elisabeth-ruiterkampen.nl

Ik ben nu al drie jaar achter elkaar een week meegeweest en ik kan je zeggen. Het is fantastisch om te doen. Zo leuk en ook zo gezellig. Zeker een aanrader!

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 13:33

Bij ons in de kantine hangen ook posters over die ruiterkampen.
Wij hebben 10 mei een landdag en we gaan dit jaar naar Denekamp. Er gaan ongeveer 30 tot 35 ruiter mee en onze 10 paarden/pony's.

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:10

inma schreef:
Misschien nog een leuk idee voor de mensen die het wel willen, maar er niet elke week aan vast willen zitten of geen manege in de buurt hebben zitten.

Ik ben nu al drie jaar achter elkaar een week meegeweest en ik kan je zeggen. Het is fantastisch om te doen. Zo leuk en ook zo gezellig. Zeker een aanrader!

Ik ben het met je eens! Krijg het dit jaar niet rond, maar wie weet ben ik er volgend jaar weer bij! Knipoog

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 10:35

JuravelOX: Leuk dat jij ook zoveel plezier beleefd aan het helpen! Wat jij vertelt over je Pas de deux, klinkt mij bekend in de oren! Ja Mensen die negatief gedrag uiten om aandacht te krijgen vind ik altijd erg lastig. Ik heb namelijk niet altijd evenveel geduld met zulke mensen. Het geeft dan zo'n voldoening als je deze mensen bij de les kan houden en hen op een positieve manier aandacht kan geven. Als ik dan hun blije gezichten zie en hen hoor vertellen dat ze het leuk vinden, dan ben ik ook blij! Pling

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 11:03

Ja zeker weten!! Ga proberen dit jaar weer iets te doen met de dressuurwedstrijdjes. Hopelijk vinden de instructrices het goed...

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 18:03

inma schreef:

Daar ga ik ook heen!
Vorig jaar voor het eerst en ga dit jaar hopelijk weer.
Ik heb geen manege in de buurt waar ik zo aan de gang kan en hier in denemarken ka ik wel bij een grootschalige gemeenschap aan de gang maar dna maar voor de 3 maandjes dat ik hier nog ben.
Toch vind ik het ongelofelijk leuk om te doen dus ik blijf gewoon zoeken.

inma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 23:18

O leuk, dan wordt ik wel nieuwsgierig. In welke week denk jij te gaan? Ik heb me alleen voor de 3e week opgegeven, dus zit daar dan denk ook hopelijk in.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:02

inma schreef:
O leuk, dan wordt ik wel nieuwsgierig. In welke week denk jij te gaan? Ik heb me alleen voor de 3e week opgegeven, dus zit daar dan denk ook hopelijk in.

Ik heb me voor de laatste weken ingeschreven dus dan kom ik je niet tegen.
Tot juli zit ik zowiezo in Denemarken en de 3e week loopt net tot 2 augustus.
Maar ben benieuwd of er meer bokkers gaan dit jaar.
( zowel deelnemers en vrijwilligers)
Zat er vorig jaar al aan te denken een topic over te openen, misschien dit jaar een plan?

inma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 22:18

Geen idee of er meerdere bokkers zijn. Misschien het proberen waard.

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 07:29

Ik ga dit jaar niet, kan geen gaatje vinden. Knipoog

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 16:33

Leo schreef:
Ik help bij de vereniging in de Kop van Noord Holland, die rijdt bij manege Noot. Lachen Ik vind het ontzettend leuk om te doen, het geeft echt voldoening. Ja Prachtig om te zien hoe veel plezier de mensen er in hebben.

Ik help hier ook mee Lachen