[SGW] Wie crosst er met een pony tussen de paarden??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

koeke

Re: Wie crosst er met een pony tussen de paarden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:37

Ik heb met een E-pony met heel veel plezier bij de paarden gecrosst. 1 jaar B, 1 jaar L, 1 jaar M. Tot en met de L was ze altijd twee keer foutloos. Qua vermogen was het nooit een probleem voor haar. De eerste keer dat ik de steeple hindernissen in Boekelo probeerde zeilde ze zo met een griezelige vaart eróver heen, ze had niet door dat je daar gewoon door heen kon vegen. Ze was super handig, dat scheelde bij lastige afstanden.

Het enige probleem was dat ze heet was in dressuur en soms heel kijkerig was in de cross en dat ik daar weinig invloed op had Bloos . In het M ging ze daardoor op het NK staan. Ik heb haar nog een keer hc L gestart. Dat ging weer met speels gemak. Kort daarna kreeg ik twee hernia's en toen was het einde verhaal. Ik heb fantastische herinneringen aan haar en ben heel blij met het veulen dat ik bij haar heb gefokt.

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 10:15

Lielle schreef:
Jiska heeft met L'Amour M gereden bij de paarden.

klopt, en ik reed dat jaar nog een pony bij de paarden in het L. Die kon het ook goed aan. Die had wel hoger kunnen komen.

linos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:19

Ik heb enkele jaren geleden met mij D pony (1.48) v Ismar, dus ook NRPSer tussen de paarden gereden. Ze crosste M, Z dressuur en L springen. is goed te doen, behalve dat ik dan gewoon erg groot was Haha! Daarnaast rijdt Michelle Schager nog met Ohmar nu volgens mij M sgw, dus kan zks!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:42

mijn topper mag bijna M starten SGW en springen EN loopt 160km endurance.. Afgod zijn vader Krimh meet slechts 156 en was Z dressuur Z springen en Z SGW uiteraard ook tussen de paarden.... OK dan!