Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) ook niet ken. Zitten zij ook in (de buurt van) Belgie? En een klein vraagje voor jou; denk jij niet dat een beginnend ruiter nog heel veel kan leren van een instructeur die op wedstrijdgebied zijn sporen misschien nog niet gehaald heeft? Ik zou wellicht een hele hoop kunnen leren van een van de instructeurs die jij genoemd hebt, maar ik weet ook van mezelf dat ik omdat ik nog niet zo lang met de sport bezig ben ook nog een hele hoop kan leren van iemand die minder ervaren is dan een van deze mensen. En als ik bij zo iemand uitgeleerd ben kan ik altijd weer op zoek naar een instructeur van een iets hoger niveau, maar tot die tijd kan die ander mij genoeg leren om me vertrouwder te maken in de sport denk ik. Ik druk mezelf misschien een beetje ongelukkig uit, maar snap je wat ik bedoel??? Ik kan me eenmaal niet veroorloven om 1 keer per week een Frank Siebens te laten komen voor een les dus moet ik toch roeien met de riemen die ik heb.