Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mirella74 schreef:Hey,
Waar sta jij in de opfok? Bij Kickersteijn of bij Trainingsstal Starnmeer?
Groetjes Mirella
Zeker als er eentje weggaat uit het groepje. Heel erg veel succes en ook heel veel plezier saampjes!
heb ik besloten een maatje erbij te zoeken voor haar.

Splash_ schreef:Verder, het heeft nog wat tijd nodig en tijd kunnen we niet toveren, we moeten wachten.
Dat is het allerbelangrijkste. Mijn gevoel zegt dat het wel goed komt. En dat hoop ik oprecht voor jullie beiden.
simodi schreef:Toevallig weet ik dat deze film gewoon écht een momentopname was.Je ziet op het filmpje dat ze nauwelijks een moment rust heeft, verjaagt de ene haar niet dan doet de andere het wel, ze krijgt niet eens de kans om bij jou bij het hek te gaan staan.
Ik zou absoluut een andere plek zoeken waar het meer klikt
Frank schreef:simodi schreef:Toevallig weet ik dat deze film gewoon écht een momentopname was.Je ziet op het filmpje dat ze nauwelijks een moment rust heeft, verjaagt de ene haar niet dan doet de andere het wel, ze krijgt niet eens de kans om bij jou bij het hek te gaan staan.
Ik zou absoluut een andere plek zoeken waar het meer klikt
Ze laten haar bijna altijd met rust en zo heel af en toe wordt ze eens op de plek gezet door 'de groten' uit de kudde.
Haar daar weg halen zal veel meer impact hebben dan die paar keer dat ze naar achteren gejaagd wordt.
Het is daarbij ook bijna onmogelijk om nog een opfok te vinden deze tijd van het jaar, én de mensen hier zijn gewoonweg geweldig! Al die extra moeite die ze voor Sense nemen.
maar wilde te graag weten hoe het nu met Sence gaat
Ods schreef:Hey Splash, ik was aan het wachten op een nieuw topicmaar wilde te graag weten hoe het nu met Sence gaat
Ik hoop dat het een oplossing is het bazige paardje eruit! Ik wacht je nieuwe topic met smart af 
!