[WN] Wat dragen jullie onder je spijkerbroek?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: Wat dragen jullie onder je spijkerbroek?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:25

ik heb er gewoon mn string onder hoor..
ook tydens mn trails naar frankrijk en duitsland...
toch de 1 over de 140km en de andere over de 215km..
Lachen

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:42

ik ook gewoon een string en nergens last van

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:09

Share schreef:
zo, bedankt voor alle reacties,

Ik rijd met een wrangler broek, en merk ook dat als ik een ander, kleinder zadel heb (zitvlak) heb ik er minder last van.
ik heb er de laatse keer een mayo onderaan gehad en geen schuurplekken gelukkig Haha! maar in de zomer lijkt me dat toch niet erg prettig
wel grappig, ik hoor sommige over een fietsbroek eronder.. nu was ik vd week bij de aldi en zag ik zo een fietsbroek met luier liggen. dus ik zeg tegen me vriend, jaa die moet ik hebben!!! nou hij lachte me keihard uit je gaat toch niet met een pamper rijden Haha! maar gelukkig ben ik dus niet de enige die zo een ingeving heeft Haha!

Nee hoor, ik heb hem ook voor de endurance ritten! En afgelopen week gebruikte mijn man hem voor de mountainbike... en dat voor 5 euro Haha!

Maar inderdaad, als ik niet op mijn paard zit, wil ik niet gezien worden in die pamperbroek Bloos

Doei, susan

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 11:06

ik heb hier gelukkig eigenlijk nooit last van, maar mijn zadel zit dan ook heerlijk zacht.

alleen in de zomer heb ik het wel eens als het heel warm is en ik ga een lange buitenrit maken.

verder heb ik onder mijn spijkerbroek altijd een string aan.

ik rij in een gewone spijkerbroek een replay (omdat ik te klein maatje heb voor wrangler en dan ga ik me wel open rijden, met een te grote broek) deze broek zit strak en heb ik nooit last van eigenlijk.

wel kan ik je afraden om met een kanten string te gaan rijden, dit is niet echt fijn...

Rhaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:23

Als je eenmaal opengereden plekken hebt zou ik tijdelijk met een maillot of gewone engelse rijbroek onder je spijkerbroek rijden, dat voorkomt het open blijven van die plekken en geeft tijdelijk rust om te genezen. Ik heb op mijn opengereden knieen ook wel eens die blarenpleisters geplakt, maar die schuiven er na een lange rit toch vanaf...

Verder hebben ze bij wielershops speciale zitvlakzalf. Jaja, ook wielrenners rijden regelmatig hun zitvlak open. Dat spul helpt erg goed! Het maakt de huis van je zitvlak wat steviger zodat het minder snel open schuurt.

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 23:24

ik heb er ook weleens last van mijn zitvlak. zal ook is zo'n wielrenbroekje aanaschaffen. dat het een oplossing soms zo dichtbij ligt. Haha!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 11:22

ik heb nooit last van schuurplekken enzo Verward
draag altijd string en in de winter een maillot erbij Go jij! Go jij!
vind boxershorts en onderbroeken verschrikkelijk om mee te rijden ! die kruipen bij mij omhoog en tja....dan toch nog een string aan.... Gestoord

o ja ik rij het liefst in een wrangler dayton *LOL*
op het moment heb ik geen andere omdat mijn oude broeken me te groot waren geworden

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:06

Als het maar helpt toch? Je hoeft hem er niet mee te verleiden.... hoewel... het effect weet je nooit!!! (quote)

nee,je kont enzo aan flarden,dat is verleidelijk.ik zie nog geen heren hier maar ik weet uit eigen (au) ervaring dat wij dit probleem ook hebben.voor mij gewoon een normale onderbroek zonder naden,geen boxer ivm bepaalde onderdelen vande mannelijke anatomie die dan klem komen te zitten tijdens de rit,vooral bij stijle duinen in verlichte zit Clown .ik rij zelf altijd met een wrangler en lange chaps,maar als ik een stretch wrangler aan heb rij ik eerder mijn knieen stuk.mijn broek moet wel lang genoeg wezen,als hij te veel gekrompen is in de was dan kruipt hij eerder op waardoor hij dubbel gaat bij mijn knie,resultaat laat zich raden. Duivel

Michelle99

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 21:38

Gewoon even verschillende spijkerbroeken proberen. Ik heb er een die altijd pijnlijk plekken veroorzakt. Maar m'n anderen zitten heerlijk, nergens last. Met dezelfde zadel. Dus even proberen. Niet te ruw stof. Echte een met een beetje stretch en zacht aan de handen...