[WN] sunnie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dennie

Re: sunnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 23:24

wouw wat een leuke reactie,s ben ook wel erg trots op haar. Het is inderdaad een merrie. Ze is uit frankrijk geimporteerd en ik ben in nederland als het verhaal klopt de derde eigenaar er wordt gezegd dt er papier bij zat maar ja daar heb je niets aan he. De mensen die er een beetje verstand van hebben en haar in levende lijfe zien reageren verschillend. De ee zegt kruising hf de ander ziet er iets anders in maar niet wat en de volgende vindt het een typische ap.
Maakt allemaal niet uit. Ik rij recreatief met haar met wel de intentie om wat wedstrijden te gaan rijden maar dat wil steeds niet lukken met problemen op logistiek en tijd gebied. Het is een heerlijk paard met een geweldig karakter niet een makkelijk karakter maar wel super gericht op mensen en zeer lief. Ze is een ideaal buiten paard. Laatst schrok ze van iets slaat op hol en ter wijl ik nog banketstaaf mijn teugels op maat probeer te maken maakt ze een noodstop en draait zich om om te kijken waar ze nou eigenlijk van schroken daarna gewoon er naar toe en langs lopen van o schrok ik daarvan. Dat is maar een klein voorbeeld over dit byzondere paard en zo kan ik wel bezig blijven, ga proberen voor meer rij foto,s e.d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 00:22

Dan is het dus toch de SunnyGirl die ik ken Knipoog En zie ik jou met haar hier in de buurt wel eens lopen. Vond het bij vorige eigenaar al een leuk peerd en ben blij dat ze iemand gevonden heeft die helemaal in luf met haar is.

score

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 00:36

GEWELDIG! die is echt super!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:16

Ik ben wel dol op Appie's Haha! Haha! En deze is prachtig! Beetje jammer dat het een merrie is, anders had je het paard kunnen laten registreren in Amerika bij de ApHC en mag je officiële rassenshows starten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 15:19

Zo! Jij mag zeker showen met haar hoor! Wat een prachtdier. Ik wil heel graag rijfoto's zien *LOL*

dennie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 23:37

Anoniem schreef:
Dan is het dus toch de SunnyGirl die ik ken Knipoog En zie ik jou met haar hier in de buurt wel eens lopen. Vond het bij vorige eigenaar al een leuk peerd en ben blij dat ze iemand gevonden heeft die helemaal in luf met haar is.

He je maakt me nieuwsgierig jij ziet mij en ik jou niet, kennen wij elkaar ?

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:29

quote:Het is een heerlijk paard met een geweldig karakter niet een makkelijk karakter maar wel super gericht op mensen en zeer lief.unquote,typies appie karakter,en wat nou papier,das goed voor op de plee,de mijne heeft ook geen papier(meer) so what,istie daarom minder bizonder?nope,ik rij ook alleen recreatief met mijn ouwe sok(19 jaar). ze is leuk!! Bloos

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:46

mooi paardje hoor, mag je echt trots op zijn.
Die kleur is echt super.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:54

Mooie tekening en mooi kleurtje.
Ik hoop dat het character net zo leuk is als dat kleurtje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:52

dennie schreef:
Anoniem schreef:

He je maakt me nieuwsgierig jij ziet mij en ik jou niet, kennen wij elkaar ?

Zat in Dublin dus vandaar nu pas een reactie Knipoog

Ik weet niet of jij mij kent maar ik ken Sunny wel en aangezien er maar 1 zo'n Spetter hier in de buurt rondloopt moet jij dat wel zijn die er dan op zit Knipoog Volgende keer als ik je zie zal ik je wel aanspreken.

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 11:36

gaaf dier hoor, mooie kleur ook.
Maar uh, ik sluit me bij de rest aan, MEER FOTO'S!!!!!

groetjes

Sniesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 11:40

Wouw... wat een kleur!!! Kwijl Ik vind haar naam ook echt bij haar kleur passen!! Haha! Ziet er echt heel leuk uit!!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:52

echt leuk Haha! een echte sunny (a)

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:37

WOW das een mooi paardje

was zeker liefde op het eerste gezicht Tong uitsteken