[WN] Welk winterdeken voor een quarter??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-02 20:21

De Harrys Horse zit erg lekker, vindt Cody! Geen chago gezichten wanneer ik 'm erop leg en ik mag gerust eraan 'friemelen' zonder dat ze weer die zuurpruimenkop trekt, hihiii, GOEDGEKEURD!!!

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 21:16

Lamicell, Big D of Harry's Horse, passen allemaal prima.

Groetjes, Gisela

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 21:20

Big D is het voor mij! Zelfs zonder singels en bilkoorden blijft hij liggen als een huis.

Overgens is de waterdichte Big D in Duitsland te verkrijgen, bij "Cirle L", word ook thuisgestuurd! Stukkie voordeliger dan uit Amerika.

lissyjd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:21

ik ben zelf ook op zoek naar een deken en zit met hetzelfde.
ik heb een rambo gehaald maar ik mis de pasvorm.
arthur's heb ik gebeld en die heeft ook lamicell waterdicht is 149 euro
maar een vraagje aan xono heb je hier misschien een foto van en zit er ook een flap onder de buik door?
bij circle l kon ik op de site weinig over big d vinden , is er geen andere winkel die het verkoopt?

Sampie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:52

Ik heb ook BigD maar ben aan een nieuwe toe. Wie weet een adres?
Ik heb wel een adres maar misschien zijn ze ergens anders goedkoper. Ze zijn echt super super. Nu twijfel ik tussen Lamicell en Big D.

O ik heb maar gewoon een hele breeeede KWPN-er waar ik mee dressuur !! haha Haha! maar wie weet ga ik wel omscholen!!

Nou bedankt voor de tips. DOEGIE

lissyjd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 21:16

Wat voor adres heb jij dan want ik heb alles al afgebeld en gezocht

Sampie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 22:02

De mijne zit in Koudekerk (bij Leiden). Maar volgend jaar is de Equitana weer en daar zie je ze ook, kan je lekker nog afdingen. Maarja ik wil nu.......................... Lips are sealed

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 22:17

Lissy, er zit geen buikflap aan, en heb alleen een foto waar hij ermee ligt...ik zal anders zaterdag een fotootje voor je maken als je wilt?

lissyjd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 08:32

Sampie heb je er ook een telefoonnummer van?
XoNo als je een fotootje wil maken heeeeeel graag want dan wil ik maandag naar arthur en ik woon in groningen dus een beetje voorbereiding is niet verkeerd hartstikke bedankt

Henriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 09:00

De Big D is natuurlijk helemaal top, maar de Lamicell is een heel goede imitatie! Ik heb er één nu voor de derde winter in gebruik en hij is nog steeds perfect, alleen iets dunner door het wassen. Ik heb nu weer eentje gekocht, ze zijn goed, lekker warm en betaalbaar.
En als je 'em in Nederland koopt, kun je nog ruilen als je een maatje groter of kleiner nodig hebt.

lissyjd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 13:27

Heb je nog een foto gemaakt XoNo ben erg benieuwd
groetjes

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 18:53

Ik heb dan geen Quarter (volgens mij ? Lachen ) , maar ook bij Rena zitten bijvoorbeeld Rambo en Harry's Horse dekens voor geen meter...helaas.

Maar die van de Divoza , Pagony , zit echt super !!!
De 300 grams ligt er perfect op , de ongevoerde net iets minder maar nog altijd heel netjes .
Ik wil haar volgend jaar nu wel eens een teddybeertjes vacht laten kweken , maar van het najaar trof ik haar al ijskoud en klappertandend aan in de wei na een klein buitje dus deze winter staat ze nog in haar regenjas Haha!
Hoop dat het volgend jaar niet meer hoeft en dat het eens een PAARD wordt , dat mietje van mij Tong uitsteken