Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Dus met dit soort zadels in DD haar links mag je straks geen wedstrijden meer starten?

DubbelDun schreef:Op de site van de WRAN is dit te lezen over wat er tijdens de komende ALV bediskussieerd gaat worden.Citaat:Wijzigingen bij de AQHA in 2007, nog niet in het voorgaande opgenomen, ter discussie op de ALV
- Gesloten teugel (mecate) aan trens was al toegestaan bij Working Cowhorse, maar nu ook bij Reining.
- Junior paarden die op trens of bosal gereden worden, mogen naar keuze van de ruiter op één of twee handen gereden worden.
- Definitie “Western Zadel”: Een western zadel is een algemeen zadeltype dat zich onderscheidt door een grote opvallende “fork” voorzien van een “horn” die allerlei vormen kan hebben, een hoge “cantle” en grote “skirts”.

Rob_H schreef:Toch blijf ik het een beetje vreemd vinden dat de topic starter bijna een jaar na dat de meerderheid van de leden
bepaalde veranderingen heeft aangenomen of heeft verworpen daar vraagtekens bij zet.
Topic starter geeft dus eigenlijk aan twijfels te hebben aan de beslissingen gemaakt door leden van de wran op een ALV en dat terwijl ze zelf geen lid is van de wran.
Vraag me dan af wat hier achter zit???

Citaat:Levels en Regelboek
Na het NK 2007 gaan de nieuwe levels en regels van de WRAN van start. Het regelboek vindt je hier.
Regelboek WRAN na het NK 2007
Het oude regelboek is te vinden onder:
http://home.hccnet.nl/c.knol/WRAN_regel ... elboek.htm
Aan de WRAN leden,
Betreft: indeling wedstrijdruiters n.a.v. invoering nieuwe reglementen
Beverwijk, datum 24 –08-2007
Citaat:Het nieuwe regelboek wordt met bovenstaande stemming op punten gewijzigd en door de ALV bij meerderheid van stemmen aangenomen.
Rob_H schreef:Maar als je als lid die niet op de ALV is geweest de notulen leest is het heel duidelijk en voor het bestuur en de leden die wel op de alv zijn geweest is het ook duidelijk
skippy1 schreef:En daar heb ik dus een hekel aan...lid móeten worden om op de hioogte te zijn van nieuwe regeltjes terwijl de wedstrijden toegankelijk zijn voor iedereen. In mijn ogen moeten de nieuwe regels dan ook toegankelijk zijn voor iedereen, ongeacht welke regel dan ook.
Ik ben geen WRAN lid momenteel, maar wil niet zegegn dat ik geen WRAn wedstrijden mag en wil starten??