Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:En wat ik heel erg krom vind is dat de L1 en 2 ruiters mogen kiezen of ze een cap op zetten en van de L5,4,3 is het verplicht dat is niet eerlijk vind ik, want zo komt het op mij over dat de L1 en 2 ruiters hun hoofd wel mogen bezeren als ze eraf vallen en van de L5,4,3, mogen hun hoofd niet bezeren.
(scheelt een hoop typwerk) MSQuincyTE schreef:Slidding dan had ze toesteming aan Francis moeten vragen of ze het openbaar mocht maken, en dat heeft ze dus niet gedaan
En wat ik heel erg krom vind is dat de L1 en 2 ruiters mogen kiezen of ze een cap op zetten en van de L5,4,3 is het verplicht dat is niet eerlijk vind ik, want zo komt het op mij over dat de L1 en 2 ruiters hun hoofd wel mogen bezeren als ze eraf vallen en van de L5,4,3, mogen hun hoofd niet bezeren.
Francis schreef:maar aangezien ik me niet verlaag tot 't WRAN niveau én het hier ook -
Anya schreef:Maar dat moet je wel zien in het licht van een ander bestuurslid die aangeeft niet meer op bokt te komen omdat PB gelezen zouden kunnen worden (wat niet waar is).

Anya schreef:vervolgens op datzelfde forum persoonlijk aangevallen mag worden.

Anya schreef:Inmiddels zie ik aan de wran gelieerde personen en aan de SWRN-gelieerde personen een gezamenlijke inval op een voorheen trouw lid inzetten.

Er staat helemaal geen persoonlijke info bij! Volkomen anoniem staat er "een wranlid"! En hoe weten mensen dat het Francis was? Juist, doordat ze zichzelf bekend heeft gemaakt of al gezegd had dat ze die pb ging versturen. (hoe persoonlijk is die pb dan nog eigenlijk?)
spatter schreef:anya het heeft geen zin om op rom te reageren, volgens mij stangt hij gewoon graag
ik neem ten minste aan dat hij niet zo stom is als hij zich in zijn berichten voor doet

spatter schreef:ik schrijf ook dat ik niet aan neem dat je zo stom bent
spatter schreef:jij blijft nu zeuren over een voorbeeld dat francis gebruikte om aan te geven dat de communicatie bij de WRAN niet goed verloopt