[WN] Splitsing topic Bleiswijk -> WRAN vraagjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mehlika

Re: 14-10-2007, Bleiswijk, 1e WRAN levelshow HCR AUTUMN EVENT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:24

Dat wilde ik nu net niet zeggen Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:27

Tja van je vrienden moet je de waarheid kunnen hebben... toch Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:32

Zo te zien doet Blaze aan speed-reclame; zo zie je het en zo is het weer weg.
Jammer van al die tijd die in het typen gaat zitten Haha!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:38

DubbelDun schreef:
En het SWRN-forum heeft nou ook niet bepaald die dichtheid dat je mag aannemen dat westernrijdend nederland die dagelijks bekijkt.
http://www.westernsport.nl lijkt me dan nog een betere optie.

Ach alles moet groeien Knipoog
Maar ik denk dat je je toch een beetje vergist in hoe bekend http://www.swrn.nl al is binnen die 2 weken dat het in de lucht is.
Denk dat je verbaast zou zijn (ik was het in elk geval wel) om te zien hoevaak de site bekeken wordt per dag.
Dus wat dat betreft zou westernsport er wel blij mee zijn,maar of het een betere optie is betwijfel ik.
Er worden weliswaar heel wat minder berichten op de site geplaatst als op bv bokt,maarja de bedoeling is dan ook dat de site voornamelijk een informatieve site wordt en dat kletspraat een bijzaak is
Dus ja de site heeft bezoekers genoeg,maar bekendheid geven aan de site kan natuurlijk geen kwaad.
Ook het feit dat div trainers en jury leden weer bereid zijn om hun medewerking te geven aan een soort van **vraagbaak** is wel een mooi gebaar.Natuurlijk heeft men dat al vaker geprobeert,helaas zonder veel succes.
Of het op de site beter gaat dat zal de tijd leren.Maar de site krijgt in elk geval de medewerking.
Ach laten we het maar afwachten wat er gaat gebeuren. Cool
Laatst bijgewerkt door Vera op 16-10-07 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: overbodige links verwijderd

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:42

Ik wilde net typen 'je had er linkjes van moeten maken' Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:43

Hé daar is ie weer.. Ja
Het hulpje Cool van de bakker Haha!
Welkom terug Rob, het is hier wel saai zonder jou Ja

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:47

Anya schreef:
Het hulpje Cool van de bakker Haha!

Tja dat jou cursus in de bakkerij op een fiasco is uitgelopen ligt toch echt aan je bak kunst.
Of eerder het gemis ervan.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:48

proest.. misschien wegens het gebrek aan 'zoete broodjes bakken' Haha!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:50

Tja soms moet je je houden aan het recept van de bakker,en niet ten koste van alles je eigen recepten willen maken.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:50

Dat tm L3 cap verplicht is was toch al eerder duidelijk?
Ik zal het toen wel verkeerd gelezen hebben dan.

En iets wat nieuw ingevoerd word heeft gewoon last van kinderziektes.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:51

Tenzij de bakker natuurlijk niet te vreten brood bakt en eigenhandig recepten verandert. Hypothetisch gesproken zeg maar Haha! Haha!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:54

Tja soms kan het voorkomen dat de bakker lange tijd een oogje dicht knijpt als een van de hulpjes zijn eigen ingredienten toevoegt aan het brood.
Maar als de klanten gaan klagen dat moet hij ingrijpen

Natuurlijk hypothetisch gespoken.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:54

Rob_H en Anya: Gaaaap

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:56

Haha ja dat kan zo maar zo zijn.. en dan kan het zo maar zijn dat dit bakkersrecept anderen het idee doet geven dat het niet meer om de klant gaat... Of tenminste een deel van de klanten buiten spel wordt gezet. De beginnende broodeters zullen we maar zeggen.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:56

Romkabouter schreef:
Rob_H en Anya: Gaaaap

Ach je kunt natuurlijk altijd zelf iets intelligent toevoegen Rom Ja

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:57

Nee, op het hoge niveau waar jullie je begeven kan ik niet meekomen Slapen

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 20:00

Ik denk dat Rom gelijk heeft.
Ben bang dat we beiden dit nog heel lang gaan volhouden.
Ik wil je niet weer beroven van je nachtrust dus:

Until we meet again
Doei!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 20:02

Dag Rob Ja Haha!
Fijne nacht Ja

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 20:03

Hoewel het niet in dit topic hoort (split?), ik heb geen probleem met de beslissingen inhoudelijk. Wat ik, als WRAN-lid, wel vind is dat de manier waarop het gegaan is anders had gekund. Zaken die heel belangrijk zijn voor de leden (en dat zijn alle dingen die met wedstrijden te maken hebben in mijn ogen) zouden via een ALV beslist moeten worden, als de reguliere ALV te lang duurt kan daar een extra vergadering voor worden belegd. Als de leden dan niet komen, hebben ze hun kan gehad, nu niet (in elk geval tot de volgende ALV). Ook de communicatie via een SWRN-forum in plaats van duidelijk op de site van de WRAN is in mijn ogen niet helder. Maar goed dat is mijn bescheiden mening...

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 20:09

Maar juist jouw mening als WRAN lid telt Suzanne Knipoog

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 20:09

__Suzanne__ schreef:
Hoewel het niet in dit topic hoort (split?), ik heb geen probleem met de beslissingen inhoudelijk. Wat ik, als WRAN-lid, wel vind is dat de manier waarop het gegaan is anders had gekund. Zaken die heel belangrijk zijn voor de leden (en dat zijn alle dingen die met wedstrijden te maken hebben in mijn ogen) zouden via een ALV beslist moeten worden, als de reguliere ALV te lang duurt kan daar een extra vergadering voor worden belegd. Als de leden dan niet komen, hebben ze hun kan gehad, nu niet (in elk geval tot de volgende ALV). Ook de communicatie via een SWRN-forum in plaats van duidelijk op de site van de WRAN is in mijn ogen niet helder. Maar goed dat is mijn bescheiden mening...

Het zal wel niets uithalen wat ik nu weer ga zeggen,maar als je een duidelijke uitleg wil hebben op je vraag stel je hem niet op het juiste forum.
Het is je goed recht,maar je zult niet meer dan indirecte en op eigen mening gebaseerde antwoorden krijgen.

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 20:12

Rob, ik vind het jammer dat je meteen veronderstelt dat het wel niets zal uithalen wat je zegt. Ik reageer hier alleen op bovenstaande discussie en ben van plan dit inderdaad nog aan te kaarten bij het WRAN-bestuur. Dit wordt dan of schriftelijk, of op een ALV, en niet via een forum. In mijn ogen stel ik in bovenstaand stuk geen vraag, maar geef ik mijn mening.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 20:13

Nou, ik kan dat best wel en om maar even klare taal te gebruiken in plaats van al die verbloemingen en bakkers taal.
Ik heb m'n buik mooi vol (hmm... dus toch bakkerstaal.. blijkbaar te veel fout brood door m'n strot gedouwd gekregen) van al die eigenbelangen binnen het bestuur van de WRAN. Want wie heeft er nu helemaal baat bij aansluiting bij de KNHS... de gemiddelde westernruiter in ieder geval niet! Vandeweek nog weer een mooi stukje gelezen over de onvrede van de reiningvereniging omdat beloftes van de 'overkoepelende organisaties' niet waar gemaakt worden. En dan hebben we't over een 'olympische sport'... mag je drie keer raden hoe het met beloftes gaat lopen die naar de gemiddelde westernrecreant/amateurruiter vergaat. Gooi daarbij het eigenhandig en over de hoofden van de leden beslissingen doordrukken (ongeacht of dat goede beslissingen zijn of niet, dat doet totaal niet ter zake), de totale minachting voor de leden die blijkt uit de manier van opereren van dit bestuur (en dan met name bepaalde leden), de manieren van communicatie die gekozen worden (ik lees niet alle fora, nee, zélfs niet hier op Bokt en hoe kom ik dus te weten wat nu alle regels zijn? Ik heb nog steeds geen persoonlijk schrijven van welke regelwijziging dan ook gehad! Wat als ik geen internet tot m'n beschikking heb? Blijkbaar is de WRAN er niet meer voor haar leden, alleen nog voor die happy few die fijn met de bestuurswinden mee waaien.
En begreep ik nu goed dat over reeds genomen beslissingen ook niet meer gereageerd/gestemd kan worden op de ALV? Dan kun je de ledenvergadering net zo goed opdoeken en heet je 'vereniging' gewoon 'dictatuur'...

Het secretariaat kan één dezer dagen mijn opzeggingsbrief MET motivatie in de bus verwachten, zodat deze - mits men zich aan z'n eigen regels houdt natuurlijk - in de ALV behandeld kan worden, zodat er voor overige leden in ieder geval nog een kléine mogelijkheid is over deze gang van zaken de mening te laten horen.
En anders is massaal lidmaatschap opzeggen totdat het bestuur zichzelf beterd dan wel opdoekt misschien duidelijker taal die wel begrepen wordt... Aan u de keus, WRAN-leden...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 20:49

Rob_H schreef:
Het zal wel niets uithalen wat ik nu weer ga zeggen,maar als je een duidelijke uitleg wil hebben op je vraag stel je hem niet op het juiste forum.
Het is je goed recht,maar je zult niet meer dan indirecte en op eigen mening gebaseerde antwoorden krijgen.

Jij kan op dit forum ook wel je antwoorden neer zetten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:26

@MSQuincyTE : kán, maar 'men' kiest er voor om dat niet te doen.
Het schijnt tegenwoordig mode te zijn om als je het even niet 'kunt winnen' op Bokt om dan een 'eigen' forum op te zetten.
Kun je fijn door een rose bril je eigen mening verkondigen (met al je aanhang jaknikkend achter je aan hangend) of een donkerblauwe bril zodat het meestal toch al niet zo duidelijk geschreven woord er zeker niet nog algemeen bekender van wordt.