Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Caatje1986 schreef:Vind ik niet echt normaal dat het zo kort op elkaar zit bij sommigen, ik zou niet weten hoe ik het moest redden, krijgen ze echt problemen mee. Het op adem stappen na de dresuur, op en afzadelen voor een ander zadel, omkleden van jezelf, beenbescherming omdoen, nou dan ben je zo een half uur verder. In Neede zat er een uur en een kwartier tussen en dat vonden wij al krap....
Scum schreef:Caatje1986 schreef:Vind ik niet echt normaal dat het zo kort op elkaar zit bij sommigen, ik zou niet weten hoe ik het moest redden, krijgen ze echt problemen mee. Het op adem stappen na de dresuur, op en afzadelen voor een ander zadel, omkleden van jezelf, beenbescherming omdoen, nou dan ben je zo een half uur verder. In Neede zat er een uur en een kwartier tussen en dat vonden wij al krap....
Vorig jaar was er ook een cross waarbij er maar 30 minuten tussenin zaten. Tel daarbij op dat een dressuurproef ook nog zo'n 7 min kost en je houdt er nog 23 over. Het was t*ring ver weg lopen naar de auto en van daaruit heeeel ver terug naar het springterrein. Bellen met het secretariaat leverde 0 op. Toen heb ik met de KNHS gebeld of er een regel voor was (een redelijkheidsregel), maar die vonden die 30 minuten tijd zat ($()%&(*#$&%)
Uiteindelijk nog een uitgebreide mail naar de organisatie met het verzoek voor een andere starttijd, en dat hebben ze gelukkig toch ingewilligd. Toen was iemand anders dus de pineut

.