[SGW] Starttijden SGW Diepenheim 13/14 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnneMieKe_89

Re: Starttijden SGW Diepenheim 13/14 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 12:18

Broertje is 1 plek ingeschoven.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 12:14

Ik vind ook wel dat er erg weinig tijd tussen de dressuur en het springen zit op de zondag bij sommigen. Ik heb misschien maar 30 minuten om van de dressuur naar het springen te komen. En ik moet ondertussen ook nog omzadelen (zadel+hoofdstel), crossbeschermers omdoen en mezelf klaarmaken voor de cross. Gelukkig neem ik de kleine mee, die is wat handiger om in mijn eentje te doen gelukkig Tong uitsteken

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 13:07

Vind ik niet echt normaal dat het zo kort op elkaar zit bij sommigen, ik zou niet weten hoe ik het moest redden, krijgen ze echt problemen mee. Het op adem stappen na de dresuur, op en afzadelen voor een ander zadel, omkleden van jezelf, beenbescherming omdoen, nou dan ben je zo een half uur verder. In Neede zat er een uur en een kwartier tussen en dat vonden wij al krap....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 13:11

Ik zou dat ook echt niet gaan redden. Paard compleet ander tuig op en mezelf omkleden.
Ik heb er nu 1,5 uur tussen dus dat gaan mooi lukken. Maar daarom moet ik wel de cross vrijdags lopen, gezellig met Rowo!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 13:15

Caatje1986 schreef:
Vind ik niet echt normaal dat het zo kort op elkaar zit bij sommigen, ik zou niet weten hoe ik het moest redden, krijgen ze echt problemen mee. Het op adem stappen na de dresuur, op en afzadelen voor een ander zadel, omkleden van jezelf, beenbescherming omdoen, nou dan ben je zo een half uur verder. In Neede zat er een uur en een kwartier tussen en dat vonden wij al krap....

Vorig jaar was er ook een cross waarbij er maar 30 minuten tussenin zaten. Tel daarbij op dat een dressuurproef ook nog zo'n 7 min kost en je houdt er nog 23 over. Het was t*ring ver weg lopen naar de auto en van daaruit heeeel ver terug naar het springterrein. Bellen met het secretariaat leverde 0 op. Toen heb ik met de KNHS gebeld of er een regel voor was (een redelijkheidsregel), maar die vonden die 30 minuten tijd zat ($()%&(*#$&%)
Uiteindelijk nog een uitgebreide mail naar de organisatie met het verzoek voor een andere starttijd, en dat hebben ze gelukkig toch ingewilligd. Toen was iemand anders dus de pineut Haha!

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 13:21

Scum schreef:
Caatje1986 schreef:

Vorig jaar was er ook een cross waarbij er maar 30 minuten tussenin zaten. Tel daarbij op dat een dressuurproef ook nog zo'n 7 min kost en je houdt er nog 23 over. Het was t*ring ver weg lopen naar de auto en van daaruit heeeel ver terug naar het springterrein. Bellen met het secretariaat leverde 0 op. Toen heb ik met de KNHS gebeld of er een regel voor was (een redelijkheidsregel), maar die vonden die 30 minuten tijd zat ($()%&(*#$&%)
Uiteindelijk nog een uitgebreide mail naar de organisatie met het verzoek voor een andere starttijd, en dat hebben ze gelukkig toch ingewilligd. Toen was iemand anders dus de pineut Haha!

Hahahahaha. Ik vind anderhalf uur wel een minimum hoor, ook voor je paard. Ff op adem komen is niet verkeerd. Ik denk dat ik serieus zal overwegen of ik zo wel met lol kan starten want met zo'n gehaast gedoe zou ik stijf van de stress op paard ziten. Ik bedoel hier niet mee dat jullie je dat moeten afvragen maar ik zou me dat afvragen op zo'n moment. Kom op kruip in de mail of telefoon en probeer of het nog anders zou kunnen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:54

Ik dacht dat ik de enige was die de tijd tussenbeiden zo weinig vind. Toen mij pa het hoorde was het eerste wat ie zei: Nou dan wachten ze maar mooi, dat red je nooit.
Het voordeel is nog dat bij Diepenheim de dressuur, parkeren en springen niet mega ver uit mekaar ligt.

Ik heb welgeteld 37 minuten tussenbeide...

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:02

Ga je nog proberen te bellen Rowo?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 16:26

Nee, ik bel er niet over. Ik had aangegeven dat ik graag laat wou en dat mocht ik.. Dus als ik nu daaarover ga bellen staat wel erg stom. Als ik het niet red dat moeten ze maar even wachten, ik denk dat er wel meerdere zijn die het net niet, net wel redden. Ik ben dus niet de enige in dat schuitje.
Ik snap niet dat ze alles een kwartiertje later hebben laten beginnen. Dat kwartiertje scheelt echt zoooooveel!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:45

hey wat een verhalen allemaal over die tijden, gelukkig heb ik zaterdag wel normale tijden ertussen, maar idd als je alleen bent zoals ik dan red ik het net ( met Ysselsteyn vergeleken dresuur 11.06 en 12.26 springen, dat ging ook al achter elkaar zo en dat haalde ik net allemaal, of ik zou niet meer kunen omkleden met springzadel moeten dressuren ??) mmmhh ook niet ideaal....veel succes voor diegene, maar zou het helpen ...handtekeningen aktie ???

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 07:36

Ik kan wel met mijn springzadel gaan dressuren, maar daar schiet ik ook niks mee op. Want die moet er toch weer af omdat er een ander dekje onder moet...
Ik zie wel hoe ik het ga redden, gelukkig heb ik hulp.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:12

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:29

Leuk die foto's! K herken alle plekken wel en een aantal nieuwe sprongen. K heb er zin in Ja

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 08:21

Ziet er uit als een mooie cross weer!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 14:15

ziet er inderdaad mooi uit, ik ben benieuwd naar de waterbak.
Maar ik heb er i.i.g. veel zin in!

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 09:15

Weet iemand toevallig hoe laat de cross begint? (maakt niet uit welke klasse), wil graag komen kijken Lachen.