ik moest later omroepen bij het springen..

jammer van de dressuur..maar toch goed gedaan hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

TeeGee schreef:@Jolien: jammer van de tijdnood!!
Maar een ophaalbitje?? Welke klasse Z ofzo???

)
Foto heb ik niet.. Als ik 'm weer eens gebruik zal ik even kijken of ik een foto kan maken ( of heb jij toevallig een foto Ilse ? ) 

TeeGee schreef:Ik heb een trens met extra grote ringen gekocht en er die halve rondjes in laten lassen.

Die met dat 'parapluutje' zeg maar, die vind ik nogal vaag, lijkt me niet fijn rijden. En Simmie, bitten van het plaatje zijn idd wel verkrijgbaar, maar niet als 'normale' trens, alleen met van die rare 'parapluutjes' en dat wilde ik niet. En ook om te laten maken was dit erg duur.. Bitje kopen ( dacht 14 euro ) maar die dingetjes er in lassen was toch nog ff 50 euro
ex BTW Jolienn schreef:Idd Ilse, wij hebben kleinere bitringenDie met dat 'parapluutje' zeg maar, die vind ik nogal vaag, lijkt me niet fijn rijden. En Simmie, bitten van het plaatje zijn idd wel verkrijgbaar, maar niet als 'normale' trens, alleen met van die rare 'parapluutjes' en dat wilde ik niet. En ook om te laten maken was dit erg duur.. Bitje kopen ( dacht 14 euro ) maar die dingetjes er in lassen was toch nog ff 50 euro
ex BTW
TeeGee schreef:Volgens mij zijn die er ook niet. Daarom rij ik met bitringen, anders komt zn velletje ertussen.
En ik wil enkelgebroken

TeeGee schreef:Mijne is wel enkel gebroken, maar die is ook zelf gemaakt.
Ik gebruik 'm eigenlijk zelden, maar het is gewoon handig als ze echt onhandelbaar is ) Zo houd ik het en voor mij, en voor mn paard een beetje leuk.. ( natuurlijk is en blijft het geen ideale situatie, en voor beiden is het niet het leukste wat er is, ik ben ook totaal geen persoon van het gaat niet dus pleur er maar een hulpteugel of scherper bit aan/in. Maar ze moet zich wel een beetje gedragen, vanaf het voorjaar gaan we homeopatische middelen proberen om te kijken of ze er dan minder last van heeft..
)