Ibonn schreef:Uit ervaring kan ik zeggen dat de KNHS erg star is in dit soort dingen en weet niet of je er iets mee zou opschieten. De regel is dat je op wedstrijd moet protesteren tegen die 4e weigering en niet na de wedstrijd en nadat je de boete al gehad hebt. Naderhand kan er niets meer aan de uitslag gedaan worden.
Maar is idd een nare ervaring als er zo'n officiele waarschuwing binnenkomt die je totaal niet verwacht.
Ach, ik kreeg op een gegeven moment ook 2 boetes van de KNHS door een niet mij te verwijten fout. Ik heb hierop een boze brief geschreven aan meneer KNHS met het vriendelijke verzoek de maatregel net zo snel in te trekken als dat deze was uitgeschreven.
En dat hebben ze gedaan. Ze hebben toen ook een uitslag gewijzigd achteraf. Dat kunnen ze wel degelijk.
Ik denk dat als het verhaal duidelijk op papier gezet wordt, ze de rotste niet zijn. Tenzij het overduidelijk verwijtbaar was/is...
. Als je paard er dan niet door wil straft dat zo hard in tijd dat je dan toch buiten de prijzen valt.