[WN] dood paard wordt weer levend

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re: dood paard wordt weer levend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:43

piggeljay schreef:
ik denk dat ik K.C. op de komende NK nog wel zal tegenkomen en dan komt hij niet zo gemakkelijk van mij af
ik denk dat de hele Nk dan wel weet wat hij heeft uitgespookt ( als ik voor die tijd niet van het terrein ben verwijderd Bloos )

Zet hem maar tussen de koeien Haha! valt hij ook niet zo op Tong uitsteken

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 10:12

Poeh wat een verhaal. Goed dat je het meldt.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 11:38

ik kom uit Dronten en ik weet ook over wie het gaat...
hele nare verhalen zijn er uit die hoek gekomen...
vond het ook ongeloofelijk dat dit gebeurde in mijn eigen woonplaats...

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 20:59

PJ heb je geen gezondheidsverklaring van die veearts gehad? Zonder een gezondheidsverklaring konden ze bij ons de boom in. Wij willen zwart op wit een verklaring zien van de veearts en dan lieten wij het wel voorkomen, er is geen veearts die daar zijn handen voor in het vuur wil steken.
Maar goed het kwaad is geschiet, ik zou zo'n vent ook niet tegen moeten komen ik weet nog wel niet wat ik zou doen.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 22:21

Dit topic is begonnen naar aanleiding van het "teleurgesteld...." topic en heeft hetzelfde karakter. Ben benieuwd of hier ook een slotje op komt.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 12:06

Slotje op het andere topic is geplaatst omdat er geen echt nieuws meer was en er allerlei speculaties begonnen wat misschien uitgelopen was op een rel topic.
Om dit te voorkomen is het afgesloten. Mocht de TS nog nieuws hebben in de toekomst, dan is zij vrij om het te plaatsen.

Zolang een ieder in dit topic met respect (zoals het nu gaat Haha! ) schrijft, is er geen aanleiding om het op slot te zetten.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 10:56

tjonge wat een verhaal, ik heb mijn merrie ook bij hem vandaan in 1996 en ik heb geen slechte ervaring maar juist een goede! Sta echt te kijken van dit verhaal zeg...

Ik was wezen kijken naar dit paard en een bekende trainer/ruiter Dennis R wilde ook persé dit paard hebben en heeft KC zelfs extra geld geboden om de merrie toch aan hem te verkopen. KC wilde echter eerst mij de kans geven en ik was tenslotte eerst en dus moest Dennis wachten. Heb het paard helemaal laten keuren en is goed bevonden is ook DNA getest dus papieren zouden moeten kloppen. Ben nog steeds heel blij met dr en paard mankeert niks, rij er nog immer op rond.