Wie doet mee met Trec Zutendaal 22 en 23 september?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esperanza
Blogger

Re: Wie doet mee met Trec Zutendaal 22 en 23 september?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:06

Merens schreef:
Ja doeeeeei! Haha! omdat mijn pony klein is wordt er voor mij nog geen lagere boomstam neergelegd, of een opstapje voor dr bij een opsprong Tong uitsteken
Klein of groot paard; alles heeft zijn voor en nadelen Haha!

Was ook een grapje Haha! Ik verwacht dat niet serieus hoor. Clown Oeffening baart kunst, de ´normale´ kant lukte me eerst ook amper en dat gaat nu ook prima. Dus dat zal voor de verkeerde kant ook wel gaan lukken. Ik gebruik alleen vaak een opstapje om zijn rug te sparen (zijn toch heel wat kilo´s die zo aan de zijkant gaan hangen Haha!)

Die ene foto van jou in het water, waar je nl kamioen werdt, daar zou ik nu weer voordeel hebben. Misschien is stelten wat voor jou?

[***] schreef:
Ach, zo'n dingen kan je toch gewoon proberen?
Als je er niet opgeraakt geef je op en stap je weer gewoon links op Clown (en als dat dan ook niet lukt is dat gewoon heel leuk voor de toeschouwers Tong uitsteken)

Sadist Whoosh! , ze lachten me gisteren op stal in ieder geval al wel uit. (Hadden niet eens door dat het de andere kant was) Jeez, ja dat krijg je met zo´n grote knol.... ben ik blij dat ik een pony heb Haha! (was het commentaar van de omstanders Haha!)

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:12

Esperanza schreef:
Die ene foto van jou in het water, waar je nl kamioen werdt, daar zou ik nu weer voordeel hebben. Misschien is stelten wat voor jou?

ja daar is een groter paard ook handig ja! Ik moet zowat een zwemvest om! *LOL*

Misschien plateuzolen proberen bij cyclame Haha!

(bij die opsprong is trouwens geen gel*l. Met een training op een crossterrein redde ze het ook niet. Voorbenen wel, achterbenen niet. Lagen we daar beiden letterlijk op onze buiken bovenop de opsprong Nagelbijten / Gniffelen )

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:18

Merens schreef:
ja daar is een groter paard ook handig ja! Ik moet zowat een zwemvest om! *LOL*

Misschien plateuzolen proberen bij cyclame Haha!

(bij die opsprong is trouwens geen gel*l. Met een training op een crossterrein redde ze het ook niet. Voorbenen wel, achterbenen niet. Lagen we daar beiden letterlijk op onze buiken bovenop de opsprong Nagelbijten / Gniffelen )

Ik ben met anderen door een redelijk diepe doorwading gegaan, zij hadden allemaal natte voeten en ik kon met opgetrokken voetjes gewoon droog blijven. Dus toen was ik echt blij met mijn kasteel Lovers

Maar ik kan me dat best voorstellen van die opsprong (had het eigenlijk ook wel willen zien ROFL )

Mijn kasteeltje is zo´n ikbennogweiniggewenddressuurKWPNding *gnork*. Dus dat wordt vast nog lachen. Laaghangende takken gaat wel, maar niet als ze er een waslijn met was van hebben gemaakt. Dan kom ik er niet eens in de buurt, haha!

Ik hoop trouwens dat de laaghangende takken zo hoog kunnen Vork

Ik wordt al melig bij het idee Haha! Haha!

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:27

Er zijn er meer met mega paarden (ex politiepaard ) dus dat zal vast wel zo hoog kunnen Ja Als die er inzit daar dan.

Sja die opsprong. Pony krabbelde overeind, liep naar een grassprietje en ik moest lachen. Ik vond dit beter dan zelf vallen. Ze legde me heel netjes in het zand neer. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:28

In Eersel konden die laaghangende takken iets van 2m (toch nog een stukje hoger dan 1.90m en dat heb ik zien staan op de paal Clown) dus dat komt dan net in orde Tong uitsteken

(heb ze na de wedstrijd nog bestudeerd omdat [***] dat niet bepaald leuk vond en we er toen op gingen oefenen... Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:29

Esperanza schreef:
[***] schreef:
Ach, zo'n dingen kan je toch gewoon proberen?
Als je er niet opgeraakt geef je op en stap je weer gewoon links op Clown (en als dat dan ook niet lukt is dat gewoon heel leuk voor de toeschouwers Tong uitsteken)

Sadist Whoosh! , ze lachten me gisteren op stal in ieder geval al wel uit. (Hadden niet eens door dat het de andere kant was) Jeez, ja dat krijg je met zo´n grote knol.... ben ik blij dat ik een pony heb Haha! (was het commentaar van de omstanders Haha!)

Haha! Ach, een pony hebben wil niks zeggen.
[***] is ook een pony en ik ben me heel hard aan het afvragen hoe ik daar ooit langs rechts moet opgeraken Nagelbijten / Gniffelen Clown
(maar dat ligt aan mij natuurlijk, ben niet meteen een soepel persoon en doe het ook niet elke dag Vork )

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 07:07

EUh, laten jullie de paarden overnachten in een padock of hebben jullie een stal gehuurd.

Ik was me goed de info aan het lezen van Zutendaal. Wat een luxe zeg. Ik kan dus echt vanuit mijn stalling er naar toe rijden, dan is mijn paardje al lekker los.

Hoe gaan de meeste vanuit de verzamelplek (ik weet niet of dit ook het kampeerplek is) naar het wedstrijdterrein? Want het is nl snel te rijden met het paardje.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 07:48

Pony slaapt in een prikpaaltjes paddockje en ik met mn tentje ernaast Lachen

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 08:05

Ben op internet aan het zoeken geweest naar foto`s van vorig jaar.Weet iemand waar er foto`s op staan.Ben zo benieuwd naar de ptv hindernissen.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 09:13

Zutendaal is de eerste keer, dus geen foto's van vorige jaren, want die bestaan niet! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 09:33

Wij kamperen niet Clown
Gewoon fijn in mijn eigen bedje slapen Tong uitsteken

Weet er iemand toevallig starturen enzo? Want ik heb daar volgens mij nog niks van gevonden? Is wel handig om te weten Clown

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 12:28

euh volgens mij begint de MA vanasf 9.00 uur en het andere tegen 11.00 uur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 12:50

Ok, maar het is eigenlijk vooral de POR waar ik het over had, de rest horen we desnoods zaterdag wel, maar het is handig om te weten hoelaat we er zaterdag moeten zijn Clown

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 20:07

Wij slapen lekker in de veewagen, het wordt mooi weer van het weekend dus dat komt helemaal goed.
Geen idee wat de starttijden zijn, meestal beginnen de eerste rond een uur of 9.

Wij arriveren vrijdagavond al dus voor ons maakt het niet zo veel uit.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 22:08

Delphi2 schreef:
het wordt mooi weer van het weekend dus dat komt helemaal goed.

Ik zag het ook al! Gelukkig maar, ik heb nu wel genoeg regen-trec's gereden Haha!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 07:50

Oh, ik heb er zin in!!! Ben zo benieuwd hoe mijn poownie het doet.... Gelukkig krijgen we lekker weer. En ga een nieuw halfterhoofdstelletje kopen voor mijn paard. Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 11:08

Ik ben ook benieuwd wat het gaat geven Haha!
Gelukkig wordt het mooi weer!

Wij gaan er rond 8.30u zijn (tenzij er op het laatst nog wat veranderd) ...
Pfoe, vind het wel spannend hoor .. ik heb werkelijk geen idee wat ik moet verwachten, weet bij wijze van spreken zelfs nog niet hoe een kaart eruit ziet Clown

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:08

Ben helaas al weer thuis.Mabel was kreupel van de vrachtwagen gekomen.Ik heb haar niet aangeboden bij de veearts keuring.Ben op een ander paard gestart maar ben terug gegaan omdat mabel zich zo druk maakte ze stond kletsnat van het zweet in de paddock ze wilde zo graag mee.Volgende keer beter.

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 19:50

oh wat jammer om te horen Mabellean.

Volgende keer beter...

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 18:18

Ik wist niet tot hoe laat het duurde. Dus kwam tegen 4 uur vanmiddag langsgereden met mijn paardje. Maar helaas sommige waren al weg. De meeste paarden stonden allemaal op de weg vastgebonden.

Hoe is het jullie vergaan?

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 08:39

Was erg leuk!
Dan heb ik je voorbij zien komen, wij stonden net met onze paarden even af te koelen en jij kwam voorbij rijden op een heel mooi Arabiertje?

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 08:49

Het was echt fantastisch, ik kan ook niet wachten op de foto´s van Jolanda...

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 08:53

Ik vond het een van de mooiste/leukste wedstrijden!
En nog heerlijk weer erbij ook!

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 10:19

Delphi2 schreef:
Dan heb ik je voorbij zien komen, wij stonden net met onze paarden even af te koelen en jij kwam voorbij rijden op een heel mooi Arabiertje?

hihihi Haha! merci.
Ja, het was nog druk genoeg met de paarden, zeker bij dat water,anders was ik er ook effe ingereden. Want normaal is dat altijd dicht. Ik vond het wel erg jammer, dat ik niet eerder kon komen kijken.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 11:11

Oh, ik denk niet dat iemand daar een bezwaar tegen gehad had. We gingen het allemaal nog even uitproberen en lekker spetteren. Maar dat bos ook... jee wat gaaf met al die hindernissen. Ik wou dat ik zo´n achtertuin had. (al waren de meeste wel erg hoog Bloos! )