Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kirstentje schreef:Ik rij altijd met een buiktasje maar sommige mensen vinden dat niet fijn. Gewoon zo'n kleintje voor m'n mobiel + vetkaart.
Jamika schreef:Ik heb mijn mobiel in zo'n 'mobiel-sok' aan mijn broek hangen (eurostar) weet niet of er aan Endurance broeken ook lusjes zitten?
annebe schreef:Ja!! ikke..
Deze bevalt super... heb nog geen vergelijkings materiaal, maar te vergelijken met diverse soorten rijbroeken springt deze er tussen uit.
Helaas is mijn bedrukking na 2x wassen al vreselijk aan het verkleuren. erg jammer!
We hebben nog contact! Lenneke_ schreef:In de Carrousel broek heeft een piepklein zakje waar net een telefoon en een sleutel in kan (geen hele sleutelbos, maar 2 moet wel lukken)
De Stud One heeft dat niet en dat vind ik vrezelijk onhandig. Maar simpele oplossing, ik maak er wel zelf zo'n zakje in (als ik tijd heb en de naaimachine een goede dag heeft)
Mordysh schreef:De nieuwe modellen van Stud One hebben nu gelukkig ook zo'n klein zakje aan de binnenkant
woeliej schreef:toevallig mensen die ook een goldfinch broek hebben? Hoe bevalt die?
Ik heb er 2 keer mee gereden, en tot nu toe bevalt het prima.
Hilli schreef:Mordysh schreef:De nieuwe modellen van Stud One hebben nu gelukkig ook zo'n klein zakje aan de binnenkant
Dat klinkt goed. Welke modellen hebben precies zo'n zakje?