Trots op mijn stoere pony!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cojolly

Re: Trots op mijn stoere pony!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 19:29

Gefeliciteerd Ineke, leuke foto die laatste

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 19:44

meis, je kan oprecht trots zijn op die pownie Lachen Jullie zijn zo een gruwelijk goed team..........

weinig mee gemaakt zo een leuk stel.

Ik heb het er wel eens over gehad met collega's, een pony met zijn bloed en een meiske wat toch hier en daar wat lastiger met haar lichaam overweg kan.... en dat dit gewoon zo uit kan groeien tot zo een leuke, goede, veilige combinatie...

tuurlijk heb je het voor je ballen gehad, tuurlijk ben je er veel naast gegaan...... maar de enige keren dat jij je echt pijn deed was als hij er feitelijk niet zoveel aan kon doen. Dier is altijd, ondanks zijn stout zijn, zo voorzichtig met je...

als ik jullie zie, dan zie ik een eenheid, dan zie ik de samensmelting tussen mens en paard...

kan je super, super trots op zijn ...........

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 20:04

KiWiKo schreef:
meis, je kan oprecht trots zijn op die pownie Lachen Jullie zijn zo een gruwelijk goed team..........

weinig mee gemaakt zo een leuk stel.

Ik heb het er wel eens over gehad met collega's, een pony met zijn bloed en een meiske wat toch hier en daar wat lastiger met haar lichaam overweg kan.... en dat dit gewoon zo uit kan groeien tot zo een leuke, goede, veilige combinatie...

tuurlijk heb je het voor je ballen gehad, tuurlijk ben je er veel naast gegaan...... maar de enige keren dat jij je echt pijn deed was als hij er feitelijk niet zoveel aan kon doen. Dier is altijd, ondanks zijn stout zijn, zo voorzichtig met je...

als ik jullie zie, dan zie ik een eenheid, dan zie ik de samensmelting tussen mens en paard...

kan je super, super trots op zijn ...........

Dat ben ik ook echt Bloos
Die pony is zoveel meer dan alleen een "huisdier" voor mij... Hij is mijn steun en toeverlaat, mijn maatje, mijn fysiotherapheut en mijn ontzettend grote knuffelbeer Lovers

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 20:29

@Kiwiko wat heb je dat mooi gezegd! Haha!