[SGW] Starttijden SGW Neede nu online!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paul_H

Re: Starttijden SGW Neede nu online!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 10:45

Ik zag dat de vernieuwde startlijsten op het net staan (versie van vanochtend, 9:41 uur). Voor mij is niets gewijzigd. Groeten, Paul

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 10:47

Ik heb het ook gezien. Ik denk dat ik morgen nog maar eens kijk.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 15:18

voor mij is er niks veranderd gelukkig

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:52

Ik heb de cross verkent met Rowo en IS, jammer dat ik start niet zelf start!

Nog geen verstand van crossen dus of ie moeilijk ofzo is weet ik niet. Mandy zei van niet.

Vond zelf de afsprong wel pittig en de haag (?) staat voor de B op een meter. Das wel hoog toch?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:03

Aan mijn tijd is ook niks verandert. Kw over 7 zijn we er ongeveer.... Om 11 uur ben k met alles alweer klaar dus kan Calyp mooi naar huis.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:06

Ik heb net afgebeld.... Mandy wil je mn coupon meenemen??

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:25

Mensen die via de N18 (Varsseveld richting Neede) komen...
Er wordt aangegeven dat er ernstige verkeershinder is bij Groenlo.
Daar zijn ze met een kruispunt bezig.

Toen ik er vanavond langs reed viel het nog wel mee. Ik denk dat ze een rijstrook beschikbaar houden en dat je wat langer voor een verkeerslicht stil staat.
De omleiding zal zoals gewoonlijk hier in de buurt behoorlijk om zijn!
Reken dan op een extra 15 - 20 minuten (je wordt dan van Groenlo naar Ruurlo naar Borculo gestuurd)

Ik denk als je rechtdoorgaat dat het dan mee zal vallen, maar dat weet ik niet zeker.

Rob gaat morgen rechtdoor en als ik hem gesproken heb zal ik even laten weten hoe "ernstig" de verkeershinder was.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 09:47

Het is zowiezo heel lastig te vinden. Vorig jaar zijn we met Tomtom gereden en toen hebben we het hele dorp 3x gezien. Uiteindelijk een rood/wit lint aan de kant gegooid en zo de ingang gevonden. Dit jaar wilde ik de routebeschrijving volgen, maar die vertelt alleen hoe je vanuit het dorpje Neede daar moet komen. Het zal wel weer een zoektocht worden.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 10:26

Wij hebben inderdaad ook flink lopen zoeken. Beetje lastig als s'morgens zo vroeg je tijd al krap is...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 16:16

@ scum: Er hangen in en om Neede witte pijlen met daarop "DE bollert Brons Pasruiters" ofzoiets.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 20:42

Maar... wij komen helemaal niet IN Neede. We komen van de autobaan af. Ze gaan er daar steeds vanuit dat iedereen die meedoet uit Neede komt, en dat is niet zo Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:46

Ga je de A1 af dan richting goor, diepenheim en dan Neede ofzo?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:48

Scum, welke autobaan is dat, dan nemen wij die ook en ook dezelfde afslag en als we dan bordjes zien is het ook goed.

Rowo, van welke snelweg, welke afrit af, kunnen we bordjes verwachten?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:51

Vanaf de kant van Haaksbergen naar Neede, of van Eibergen naar Neede staan bordjes. Vanaf de kant van Borculo/ Ruurlo staan bordjes.
En als je vanaf de a1 komt rijd je richting goor (afslag rijssen, enter, goor is dat meende ik)... dan richting haaksbergen/hengevelde. In hengevelde bij de 2e rotonde rechtsaf richting diepenheim (niet al bij de kerk richting diepenheim gaan, dat is een afslag te vroeg). En vanaf daar staat het ook aangegeven. Dat is wat ik vanmorgen gezien heb. Volgens mij kan je ook wel afslag lochem nemen (is afslag eerder) maar daar weet ik de weg niet.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-07 20:53

A1 is het Nick. VrienT wil toch met GPS rijden. Ik neem wel een schaar mee om het lint door te knippen en een fles champagne om het terrein te dopen....

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 21:02

Ik zie dat hier nog meer mensen zijn die niet precies weten hoe in Neede te komen Knipoog....
Heb deze route net ook naar Nickeltje ge-pm't...

Hier de route (vanaf de A1):

Daar moet je afslag 'Rijssen West/Holten Oost/Markelo/Hellendoorn' nemen. (=direct na de Mac Donalds Holten)
Einde van de afslag richting Markelo. (=rechtsaf)
Door Markelo rijden tot kruispunt waar je rechtsaf kunt naar Lochem/Diepenheim. Daar ga je rechts.
Deze weg volg je tot het einde. Daar ga je links.
Daarna weer een keer rechts (Richting Diepenheim).
Dan kom je Diepenheim in en in het dorp ga je rechtsaf (Richting Gelselaar). (Rechtdoor ga je naar Neede, maar daar is een omleiding.....) Dus daarom even rechtsaf Knipoog.
Als je Diepenheim uitrijdt ga je na ong. 200 meter linksaf..Dit is de eerste weg links. (Hier kom je langs het wedstrijdterrein van SGW Diepenheim). Deze weg volg je tot het einde en dan ga je links.
Na 200 meter kom je dan weer uit op de Needseweg. Hier ga je rechts richting Neede.
Deze weg volg je een aantal km totdat je een bord naar rechts ziet met Noordijk. Hier ga je rechtsaf. Deze weg volg je helemaal, op een gegeven moment een haakse bocht naar links, ook gewoon de weg blijven volgen met de bocht mee. Einde weg rechts (op T-splitsing) en dan zit je op de weg van het wedstrijdterrein (dat zie je al in de verte).

Hoop dat het beetje duidelijk is.....
Succes!!