[SGW] Witte broek schoon houden bij cros verkennen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bitwise

Re: Witte broek schoon houden bij cros verkennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:45

Ik doe altijd een trainingsbroek over mijn witte rijbroek. Vooral stiften draaien levert graag vlekken en strepen.

Trouwens, ik zou wel eens willen weten wie op dat rare idee is gekomen om te gaan paardrijden met witte kleding.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:31

Bitwise schreef:
Ik doe altijd een trainingsbroek over mijn witte rijbroek. Vooral stiften draaien levert graag vlekken en strepen.

Trouwens, ik zou wel eens willen weten wie op dat rare idee is gekomen om te gaan paardrijden met witte kleding.

Ja, dat zou ik nou ook wel eens willen weten. ( Alhoewel er bij ons in de buurt een vereniging in zwarte rijbroek rijdt, sorry, maar dat vind ik er nou ook niet echt uitzien, het hoort er nu eenmaal bij. ) Alleen ze zouden het vlekkenwondermiddel nog eens uit moeten vinden, wat ik ook doe met mn witte rijbroek, hij blijft niet wit, ook niet in de bleek, biotex, met citroensap enz enz.

Zondag heb ik zelf stiften gedraaid voor de dressuur, mn moeder poetst paard, ik draai stiften ( in spijkerbroek ) ik heb opgezadeld en bescherming omgedaan, ik ging omkleden, moeders deed hoofdstel in. Lukte precies binnen die tijd.. En crossen doe ik ook in donkere broek, anders wordt witte broek echt nooit meer schoon..

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:36

Jolienn schreef:
Bitwise schreef:

Ja, dat zou ik nou ook wel eens willen weten. ( Alhoewel er bij ons in de buurt een vereniging in zwarte rijbroek rijdt, sorry, maar dat vind ik er nou ook niet echt uitzien, het hoort er nu eenmaal bij. ) Alleen ze zouden het vlekkenwondermiddel nog eens uit moeten vinden, wat ik ook doe met mn witte rijbroek, hij blijft niet wit, ook niet in de bleek, biotex, met citroensap enz enz.

Zondag heb ik zelf stiften gedraaid voor de dressuur, mn moeder poetst paard, ik draai stiften ( in spijkerbroek ) ik heb opgezadeld en bescherming omgedaan, ik ging omkleden, moeders deed hoofdstel in. Lukte precies binnen die tijd.. En crossen doe ik ook in donkere broek, anders wordt witte broek echt nooit meer schoon..

Ik weet even niet meer waar je woont, maar onze club rijd er ook in, ik heb altijs heel eigenwijs in een jasje met WITTE broek gereden Tong uitsteken .
Nu ik bij de paarden rijd, is het clubtenue gewoon jasje met witte broek Tong uitsteken

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:45

Dus, gewoon in je blote kont omkleden.
Het liefst midden op het terrein, dan schakel je alvast wat mannelijke concurenten uit voordat je begint aan de wedstrijd hihi

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:28

Citaat:

@ bitwise, dat weet je toch, dat waren vast die hersenloze wielrenners!!!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:11

Ik kan ook niet overweg met witte kleding.
Ik heb altijd een overbroek aan gewoon een wijde sportbroek, heb eigenlijk geen last van de warmte.

Ik doe mijn broek pas uit nadat mijn pony helemaal rijklaar is en iemand, meestal mijn moeder, even met hem stapt aan de hand
dan blijft mijn broek meestal schoon tenzij ik weer eens vieze handen heb. Bloos

Ik snap ook niet hoe andere het voorelkaar krijgen om hun paard op stal te vlechten, opladen, cross lopen en vervolgens met een
vlekloze broek op kunnen stappen. (ik heb er best bewondering voor Haha! )