[SGW] Welk shirt met crossen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: Welk shirt met crossen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 09:56

Apple schreef:
Sowieso is even een fris shirt aan na training of cross geen verkeerd idee Haha! Haha!

Nee, zeker niet Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 09:57

Precies. Na een training wil ik die spullen ook allemaal verruilen voor iets anders.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 09:58

ik heb volgens mij alleen in Chaam in het voorjaar een keer in een jas gecrosst maar toen was het ook echt verschrikkelijk met hagel en zo.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:00

Hagel is ook verschrikkelijk. Met cross doe ik na de tijd altijd schone droge kleren aan...

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:29

Met de training draag ik van alles, vest, shirt met lange mouwen, t-shirt, polo (geen last van het kraagje). Ligt aan het weer.Met de eerste trainingen in maart zelfs wel eens een jas, ben dan ook wel een koukleum Clown
Alleen een shirt zonder mouwen doe ik nooit aan, dat vind ik er zo debiel uitzien onder je BP. Net of je er niets onder hebt.

Met de wedstrijden crossen wij nu in het cross tenue, polo met lange mouwen van dik katoen, over BP. Daaronder doe ik dan nog een t-shirtje, of shirt met lange mouwen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:32

Met iets over mn body heen heb ik al gauw zo'n Michelin-mannetje gevoel... Hebben jullie dat dan niet?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:45

Ik had altijd een gewoon shirt/ polo aan met crossen. Geen problemen met het kraagje, want dat zet je toch gewoon omhoog?? Cool
Na mijn mooie boomaanvaring in Castenray cross ik ook liever niet meer met korte mouwen. Een gewoon katoenen shirt met lange mouwen maakt wat warmte betreft niet zo heel veel uit, dus dat is mijn nieuwe optie Clown .
Ik zag trouwens dat ze bij de Lidl vanaf vandaag fietskleding hebben met ook van die Coolmax shirtjes!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:30

Ik heb met mooi weer altijd een gewoon t-shirt met korte mouwen aan, bij iets kouder weer een t-shirt met lange mauwen, allebei zonder kraag overigens Ja

En in Vlietland vorig jaar had ik een doorzichtige regenjas erover aan, dan bleef er tenminste nog íets enigzins droog..

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 19:37

Ik heb altijd een polo aan. Het liefst doe ik er een shirt met lange mouwen onder. Mijn riempjes van de schouderbeschermers schuren altijd over mijn arm als ik korte mouwen aan heb. Geeft zo'n lelijke blauwe plekken..
Als het echt warm is eem ik de blauwe plekken voor lief en laat ik het shirt er onder uit. Ik heb nog nooit met jas aan gecrost (wedstrijd) Ik krijg het altijd zo warm onderweg dat ik dan bang ben dat ik stik. Ik ben altijd zeiknat van het zweet onder mijn bodyprotector. of ik iets diks of duns aan heb maakt niets uit.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 21:12

Ik heb vandaag voor het eerst mn BP aan gehad; wat warm zeg!!! Het wordt dus een dun shirt met korte mouwen!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:21

Ik rij met trainingen eigenlijk met van alles korte mouw, lange mauw, zonder kraag, met kraag.

Maar in de cross heb ik lange mouwen en kraag, ik vindt het fijner.
Een shirt met kraag van PK ook van zo'n cool stof. Maar ik zweet me ook altijd kapot wat ik ook aan heb.
Maar bij dit shirt voelt het minder klef en hij ademt goed.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 19:09

Ik rijd alleen maar met lange mouwen. Ik heb een paar hele goedkope en dunne shirts voor te trainen. Die heb ik onder mijn BP. Met de cross heb ik een t-shirt onder mijn BP en een katoenen trui met lange mouwen er over.

Dennis_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 19:31

in de cross rij ik altijd met langen mouwen,we zijn nu bezig met nieuwe shirts voor de groep,zijn we lekker herkenbaar. [de texel groep] Cool De shirts waar we nu mee crossen zijn wat zaai aan het worden.
Met trainen rij ik in alles net er voor het grijpen licht en wat voor weer het is..

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:14

ik cross in een shirt (met kraagje) met lange mouwen.
alleen als t stikheet is en t is geen 'boscross' doe ik n polo aan met korte mouwen. ik heb idd wel eens schrammen aan een cross overgehouden van de takken....