Met wie mag ik een keertje mee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marina

Re: Met wie mag ik een keertje mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:16

carola schreef:
Als je zin hebt kun je ook met mij mee, zondag 19 aug. in het Drents Friese Wold moet ik starten en ik heb nog geen groom. Als het je wat lijkt stuur dan maar een pb'tje!

Meis is het op zondag?? Dan kom ik je gewoon groomen joh Ja

karenenkids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 19:41

Jantien schreef:
Inderdaad, Sash, dat is best jammer.
Of ziet hubby het niet zo zitten om de hele dag op de kinderen te passen Knipoog grapje

nou pap en de koters redden zich wel, hij begrijpt alleen niet zo goed dat ik het leuk vind om in een bos te gaan staan wachten op een paard die wat moet drinken. Hij heeft zelf natuurlijk niks met paarden, en snapt niks van Het Virus. Misschien dat ik het met een beetje geduld wel aan z'n verstand krijg....

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 08:30

karenenkids schreef:
nou pap en de koters redden zich wel, hij begrijpt alleen niet zo goed dat ik het leuk vind om in een bos te gaan staan wachten op een paard die wat moet drinken. Hij heeft zelf natuurlijk niks met paarden, en snapt niks van Het Virus. Misschien dat ik het met een beetje geduld wel aan z'n verstand krijg....

Hij hoeft het ook niet te snappen (dat doet die van mij ook iet Haha!) maar hij mag wel wat respect hebben voor jouw hobby/liefhebberij toch? Al wil ik op mijn kop staan de hele dag...... Ik vind dat je in een relatie ook wat ruimte mag hebben voor je eigen dingetjes hoor.

Hij kon wat mij betreft echt de boom in hoor:D

karenenkids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 10:43

Het gaat vast goed komen, met een beetje geduld zoals ik al zei... Het is nu gewoon heel druk, en dat gaat hem allemaal een beetje boven z'n pet (mannen kunnen moeilijk 2 of meer dingen tegelijk aan hun hoofd hebben).
We zijn nu ook aan het verbouwen, dus heeft hij helemaal stress... Ik probeer het gewoon over een paar weken/maanden weer eens, dan denk ik dat het goed komt.
O en hij is wel lief hoor, probeert me altijd met alles te helpen enzo dus hij valt best mee....

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 18:08

Esperanza schreef:
karenenkids schreef:

Hij hoeft het ook niet te snappen (dat doet die van mij ook iet Haha!) maar hij mag wel wat respect hebben voor jouw hobby/liefhebberij toch? Al wil ik op mijn kop staan de hele dag...... Ik vind dat je in een relatie ook wat ruimte mag hebben voor je eigen dingetjes hoor.

Hij kon wat mij betreft echt de boom in hoor:D

probeer het al 12 jaar met geduld maar hij snapt er nog steeds niks van ROFL kan erg lastig zijn.
Volgend jaar wil ik aan het grote TREC avontuur beginnen, nou dat wordt weer rook hoor hier hahaha,

maar take it ore leave it is mijn motto geworden ik kan nu eenmaal niet zonder mijn paardjes