[WN] Hey, Wolfje hier! Mijn eerste 2 weken!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

simodi

Re: Hey, Wolfje hier! Mijn eerste 2 weken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 20:33

Hoi Sonja, wat een leuk verhaal weer (met leuke fot's)! Toevallig dat ik van de week nog dacht 'hoe zou het gaan met jullie en je paard?', want ik vind 'm bereleuk om te zien, zo'n lief koppie!
Leuk dat jullie zoveel verschillende dingen al met hem kunnen doen en dat hij zo braaf is.
Zoals je weet kijken wij ook nog rond voor zo'n vriendje erbij, maar genieten ondertussen ook van onze wereld-paint-merrie die ook zo heerlijk relaxed en cool is nu we we lekker buiten rijden en genieten! Prettig ook he, als je paard makkelijk omschakelt van werken naar ontspannen lekker buiten rijden, dat hebben wij ook, maar dat is zeker niet gewoon bij elk paard hebben we gemerkt.

En idd: een vuile paint is een heel gelukkig paint!!!! Knipoog Hoe meer blubber, hoe meer plezier! Haha!

PS Ga vooral door met "De avonturen van Wolfje", ik ben fan!

waanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 20:44

Hoi Sonja en Dick,

Wat een ontzettend leuk en mooi paard hebben jullie erbij! Heel veel plezier, maar zo te lezen komt dat wel goed.
Ik kom hem binnenkort in het echt bewonderen als ik met Balou(tinkertje) weer naar de Eik kom.

Groetjes Jolanda.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 21:23

Hey Wolfje! Zo te zien heb je het prima naar je zin!! FIJN! Ja

XXsmokeyXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:57

He Sonja
knappe Pony hoor Ja Ja
Fijn dat het goed gaat met je
Groetjes
Linda

thorretjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 21:26

hey Wolfje..
als ik nou donderdag a.s. m'n flitsapparaat thuis laat, zou ik dan die brede rug van je 's mogen proberen?.. Jij loopt gewoon en ik lift alleen maar mee.
goed?

Wwrangler

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 09:31

Die Wolfje toch, helemaal naar zijn zin. Dat kan ook niet anders met zulke toffe eigenaren OK dan!

p.st Wit wil toch ook wel even kennis maken met je, is erg nieuwschierig naar jou....

jackiemischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 12:19

Moderatoropmerking:
oneliner verwijderd

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:42

gaaf om te zien hoe hij geworden is.
ik ken hem al vanaf toen hij op de Greup Stables stond, en van Simone van Gemert was.
toen noemde we hem Sonny.

Veel plezier met hem!!!
ik vond hem toen al supper!!!! Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 09:19

Hé wat leuk, iemand die hem van vroeger kent! Vertelvertelvertel!!! We zijn zo enthousiast over dat dier! Hij wordt ook elke dag leuker lijkt het wel. Hij vindt het erg leuk om werkjes te doen (de diversiteit van z'n klusjes bevalt 'm ook prima geloof ik) en hij reageert elke dag leuker op ons. Gisteren kwam ik aan en liep hij nog in de wei. Als ik met z'n touwtje naar de wei loopt en ik roep 'm, dan gaat z'n hoofd meteen omhoog, hinnikt 'ie, en komt 'ie naar het hek gelopen. Errrrreg goed voor je Pennygevoel kan ik je zeggen Nagelbijten / Gniffelen
Met het rijden is 'ie kuikenmak (met af en toe een vrolijk streekje) en buitenrijden vindt 'ie helemaal geweldig. Gistermiddag is 'ie voor dik 2 uur mee het bos in geweest en die oortjes hebben geen 3 seconden niet naar voren gepriemd. Zo'n leuk beestje! Tong uitsteken

We hebben nog wel over z'n naam nagedacht trouwens, want "Wolfje" is niet echt een denderende naam. Maar ja, hij luistert er goed naar, en "Sonny" is bij ons geen optie want dan krijg je Sonja en Sonny en dat is me te klef... Haha! Het is en blijft dus gewoon Wolfje. Eigenlijk ook best grappig Lachen

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 09:24

Sonja schreef:
Hé wat leuk, iemand die hem van vroeger kent! Vertelvertelvertel!!! We zijn zo enthousiast over dat dier! Hij wordt ook elke dag leuker lijkt het wel. Hij vindt het erg leuk om werkjes te doen (de diversiteit van z'n klusjes bevalt 'm ook prima geloof ik) en hij reageert elke dag leuker op ons. Gisteren kwam ik aan en liep hij nog in de wei. Als ik met z'n touwtje naar de wei loopt en ik roep 'm, dan gaat z'n hoofd meteen omhoog, hinnikt 'ie, en komt 'ie naar het hek gelopen. Errrrreg goed voor je Pennygevoel kan ik je zeggen Nagelbijten / Gniffelen
Met het rijden is 'ie kuikenmak (met af en toe een vrolijk streekje) en buitenrijden vindt 'ie helemaal geweldig. Gistermiddag is 'ie voor dik 2 uur mee het bos in geweest en die oortjes hebben geen 3 seconden niet naar voren gepriemd. Zo'n leuk beestje! Tong uitsteken

We hebben nog wel over z'n naam nagedacht trouwens, want "Wolfje" is niet echt een denderende naam. Maar ja, hij luistert er goed naar, en "Sonny" is bij ons geen optie want dan krijg je Sonja en Sonny en dat is me te klef... Haha! Het is en blijft dus gewoon Wolfje. Eigenlijk ook best grappig Lachen

Fijn dat ie zo goed bevalt!!!! Enne ... je kan 'm natuurlijk ook "Wolf" noemen voor de stoerigheid!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:23

Sonja misschien is over een paar jaar nog weer leuker dan nou Haha!

thorretjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 00:05

wolfje is top.. écht een droopy.. vnavond ff een half uurtje op gezeten (of was 't langer.. ) op paard vliegt de tijd.. maar was wel weer heel plezierig.. lekker ontspannend..

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 07:05

Mazzelpik Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 07:58

Ja wat een droppie he Thor, hij is zó lief! En hij past zich zo ontzettend fijn aan aan de ruiter! Als je op 'm gaat zitten en je wilt alleen een beetje relaxed rondstappen (of het nou in de bak of in het bos is dat maakt hem niets uit) dan sjokt 'ie gezellig een beetje rond.
Maar als je wat fanatieker met 'm wilt rijden, dan wordt hij ook fanatiek en wordt 'ie heel fijn licht op je hulpen en doet 'ie z'n uiterste best!

Voor ons echt een toppaardje! En voor Leo en Mileen ook trouwens, die kunnen het ook uitstekend met hem vinden..

Wwrangler

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 08:23

Volgens mij hebben jullie het perfecte paardje gevonden voor jullie beide! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 08:40

Zou 'ie koetjes ook leuk vinden Bri? Tong uitsteken

Wwrangler

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 09:39

Hij heeft wel een mooie schutkleur ervoor. Clown Valt niet echt op tussen de koeien....

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:07

Proberen Sonja. In Wwrangler haar ondertitel staat dat 11 augustus je kans is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:27

Zit ik bij Chris...
Maar je kan ook met een eigen groepje afspreken voor een snuffelclinic dus eehhhhh... Jihiiiiip?? Tong uitsteken Anya, jij, wij, nog 2 of 3 erbij en we hebben onze eigen koeiensnuffelclinicgroep (2x woordwaarde?) bij elkaar Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:33

Anya misschien. Ik heb niet zoveel met koeien en Barbie vind het rare wezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:47

Dan ga je maar gewoon gezellie een dagje mee uit. Is zo'n gaaf plekje waar Jan en Bri zitten! Tong uitsteken

Wwrangler

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 14:26

gezellig, heb al half en half met Anya afgesproken dat ze een keer zou komen. Jullie kunnen ook nog lekker blijven slapen Slapen , hebben een ontzettende grote sleurhut als slaapplaats, kunnen we lekker paardjes spelen en O.H.-en en jullie natuurlijk mijn nieuwe kind bewonderen. Bloos

p.st Jip juist een goede oefening voor barbie en jou op een rustige manier kennismaken met onze ontzettend paardvriendelijke, nieuwschierige, aaibare "k" of "s" nuffel koetjes.... Haha! Knipoog

Koe Koe Koe zijn echt leuk OK dan! Go jij! Go jij!

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 14:57

Ben ik voor om een keer te komen kennis maken met je "k"en "s"nuffel koetjes. Anya komt dit weekend terug van vakantie. Zal het eens in de groep gooien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 21:22

Hallo Knipoog
Ik was een beetje aan 't zoeken naar 'Stal de Eik' op Bokt, omdat ik daar net op ponykamp ben geweest (Erg gaaf overigens Lachen ), En toen stuitte ik op dit topic, Wolfje!!
Wolfje is echt een súper leuk paardje!! (Dat ruzie over wie Wolfje in de wei/paddock mag zetten komt me bekend voor Clown 'Ik wil Wolfje doen' 'Nee, ikke!' )
Veel succes nog met Wolf! (En Milena en Leonardo Lachen

http://img515.imageshack.us/img515/3558/dscf5891jx8.jpg
(Nog een foto van Wolfje, die ik deze week had gemaakt Clown )

thorretjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 21:30

jup Zazoe.. da's is (mijn) Wolfje Knipoog