Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hé, alleen ik mag hem
noemen...
Je moet maar snel komen kijken!
Wiske is een bospaard geworden..
Maar ik vind het fijn om te zien dat Vachel het goed heeft, hij ziet er goed uit en Dutch ook.
Fijn om te horen. Gelukkig kun je hem binnenkort weer elke dag zien
Helemaal te gek!!!
) Natascha dH schreef:![]()
![]()
Helemaal te gek!!!
Wat een knap ding is die Dutch toch. Die eerste galopfoto is het net z'n halfbroer Chex en zijn volle broer Probie begint ook al zo'n mooie hoofd-hals houding in de lope te krijgen !!
Als ik zo die familie-trekjes zie is het toch jammer dat we dit jaar niet fokken met Toppie, ze doet toch iets heel erg goed met die kinderen van d'r. Maar ja, we zijn geen echte fokkers en kunnen het toch niet over ons hart krijgen om ze te verkopen. Of het moet weer op bestelling zijn, zoals Dutch, dat is anders (gegadigden?![]()
)
leuk hoor dat commetaar ook.. zo te zien hebben jullie het helemaal naar je zin veel succes hoop vaker op zulke foto's op bokt! Natascha dH schreef:![]()
![]()
Helemaal te gek!!!
Wat een knap ding is die Dutch toch. Die eerste galopfoto is het net z'n halfbroer Chex en zijn volle broer Probie begint ook al zo'n mooie hoofd-hals houding in de lope te krijgen !!
Als ik zo die familie-trekjes zie is het toch jammer dat we dit jaar niet fokken met Toppie, ze doet toch iets heel erg goed met die kinderen van d'r. Maar ja, we zijn geen echte fokkers en kunnen het toch niet over ons hart krijgen om ze te verkopen. Of het moet weer op bestelling zijn, zoals Dutch, dat is anders (gegadigden?![]()
)
lesleymoos schreef:Natascha dH schreef:![]()
![]()
Helemaal te gek!!!
)
Oooo als ik miljoenen had zou ik zeggen....Doe mij er nog maar 1![]()
![]()
En grappig ik zei precies het zelfde tegen John over die foto van Dutch in galop....hij lijkt daar precies zijn grote broer!!!
Hiske4 schreef:Nou, het is dat ik Vachel nu heb, anders zou ik ook zeggen "Doe mij er maar een". Gelukkig mag ik een beetje meegenieten van Dutch.
(en uitvechten
, want er kan maar max 1 veulentje per jaar uit Toppie komen (als je het goed wilt doen en ET vind ik weer een beetje teveel vvan het goede
))
Misschien gewoon delen?? Mmm, waar gingen we dat miljoen nu ook alweer vandaan halen...