Geweldig stekje.. veel geluk daar!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen echte paardenmensen kunnen foto's maken van alleen de stallen en niks van het huis laten zien
Maar zeer waarschijnlijk is het huis nog niet eens klaar
(vast niet!) Francis schreef:hihi, maar zeg nou zelf JR.. als jij ergens een huis te koop ziet staan, kijk jij dan ook niet als eerste wat er aan grond bij zit. En heb jij in gedachten niet ook al direct de shovel door die strak aangelegde mega grote siertuin gehaald om plaats te maken voor mooie paardvriendelijke omheining. En die bijbehorende dubbele garage al heringericht tot 4 box stal met hooizolder... Of ben ik echt de enige die zo gestoord is![]()
(vast niet!)
Als mijn vriend zegt 'mooi huis' is de standaard opmerking 'er kan geen paard bij'
Nu hadden wij dus wel het geluk dat het huis gewoon super goed bewoonbaar is. Tot nu toe hebben we alleen de badkamer een beetje gemoderniseerd (is nog niet helemaal af) en voor de rest hebben we gewoon de kamers kunnen inrichten. Vloerbedekking was overal in orde, gordijnen, behang, alles tiptop. Soms zit het mee.....
Francis schreef:hihi, maar zeg nou zelf JR.. als jij ergens een huis te koop ziet staan, kijk jij dan ook niet als eerste wat er aan grond bij zit. En heb jij in gedachten niet ook al direct de shovel door die strak aangelegde mega grote siertuin gehaald om plaats te maken voor mooie paardvriendelijke omheining. En die bijbehorende dubbele garage al heringericht tot 4 box stal met hooizolder... Of ben ik echt de enige die zo gestoord is![]()
(vast niet!)
Het wordt mooi zeg!
Mag ook graag op de site of in de catalogus van Drieklomp neuzen en wegdromen.. What if...

):

)! Heel simpel dingetje om een lijst op te leuken. Met de rest moeten we nog beginnen. Het volgende project is een veranda maken van de aangebouwde garage. We gaan vast beginnen met materialen verzamelen. Ik zal t.z.t. een fototopic openen met een verslag van de bouw. 

):
):
Redneck schreef:Staatslot was niet nodig. Omdat dit een tweekapper is, viel de prijs alleszins mee...
Huis kopen ligt voor mij zowiezo al buiten bereik, laat staan huis-met-ruimte-voor-paardjes.