Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Djilan schreef:Tot een paar jaar terug telden die wedstrijden wel mee voor de Nederlanders, maar sinds vet2000 onder de LRV valt niet meer.

Dus ik hou me zelf maar bij de reguliere wedstrijden.

Nina_rex schreef:Nee klopt, LRV is een geheel apart circuit dat parallel aan het officiële circuit opereert. Voor nationale teams enzo dingen LRV-ers dan ook nooit mee, hoe goed ze ook zijn. Behalve in de SGW, daar hebben ze een uitzondering gemaakt omdat alle goede eventers in de LRV rijden.
Als je gewoon lekker rond wil rijden is Vet2000 prima, al heb ik er zelf geen hoge pet van op. Teveel toestanden meegemaakt vroeger, en uit de berichten die ik opvang van mensen die er rijden is er nog niet veel veranderd.Dus ik hou me zelf maar bij de reguliere wedstrijden.
Smoske schreef:Ik hoorde dat er van een andere vereniging een wedstrijd in Dilsen is, is voor mij 10 minuten! Dus ik moet eens navragen of ik als lid van de vet2000 evengoed mag meerijden...

Nina_rex schreef:Smoske schreef:Ik hoorde dat er van een andere vereniging een wedstrijd in Dilsen is, is voor mij 10 minuten! Dus ik moet eens navragen of ik als lid van de vet2000 evengoed mag meerijden...
Elite organiseert die wedstrijd, onder VLP-vlag. Ik weet wel zeker dat je daar met je LRV-licentie niet terecht kan, maar evt. kun je wel voor de gelegenheid een (recreatie-)licentie nemen. Die kost nl. maar €13. Moet je wel nog lid zijn van een vereniging, maar veel clubs geven je de stempel op de licentie-aanvraag ook gratis.

(voor het goede doel)
Silence schreef:Griebels, als er ooit een "verre" wedstrijd is, die we allebei zouden willen rijden kunnen we misschien samen gaan.
Nina_rex schreef:@ Griebels: Luxemburg, Frankrijk en Duitsland zijn voor mij ook niet te doen op 1 dag hoor, je zult er dan toch een weekendje van moeten maken.![]()
En vanaf Eindhoven ben je toch wel binnen een uur of 2 op de meeste Nederlandse wedstrijden? Veluwe, Utrechtse Heuvelrug, Wanroij...

Smoske schreef:Smoske schreef:Ik hoorde dat er van een andere vereniging een wedstrijd in Dilsen is, is voor mij 10 minuten! Dus ik moet eens navragen of ik als lid van de vet2000 evengoed mag meerijden...
Elite organiseert die wedstrijd, onder VLP-vlag. Ik weet wel zeker dat je daar met je LRV-licentie niet terecht kan, maar evt. kun je wel voor de gelegenheid een (recreatie-)licentie nemen. Die kost nl. maar €13. Moet je wel nog lid zijn van een vereniging, maar veel clubs geven je de stempel op de licentie-aanvraag ook gratis.